No budget available
Open 7/7
Show phone number Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

6.0 Based on 1 review
1 person has reviewed this restaurant

Tina
Tina recommends this restaurant for: Price/quality

'vernieuwde' lunchgarden

beetje teleurgesteld.. Vond de luchgarden helemaal niet zo vernieuwd als ik me had voorgesteld. Aan het interieur is nog steeds niet gedaan en deze in diest/webbekom is echt ongezellig.. De warme groentjes zagen er niet zo aantrekkelijk uit.. niet alle gerechtjes stonden duidelijk aangeduid.. Toen ik al mijn eten had besteld (zalm met pesto, wat trouwens wel overheerlijk was!), zag ik pas het aanbod van kaas- en garnaalkroketjes. Een tip voor Lunchgarden is dan ook om 1 grote menukaart ergens in het begin op te hangen ipv hun aanbod verspreidt op te hangen over de hele lunchgarden.. Want met de dessertjes had ik hetzelfde probleem.. vanvoor staat fruitsla, chocolademousse en rijstpap en gebak staat dan weer aan de kassa.. hun klassiekers blijven lekker, zijn ze voor mij trouwens altijd geweest, maar de 'vernieuwingen' zijn geen meerwaarde..