Reviews for Den Lavaar

3.2
Ulrike
Reviewed on: 17/09/2018

Teleurstellende steengril ervaring

Bij het binnenkomen lagen bijna alle tafels vol met de resten van het ontbijtbuffet ( lege borden en tassen en eten). We werden onvriendelijk gevraagd om te wachten in de zetels. 1 tafel werd afgeruimd. Na 45 minuten hebben we ons drankje gekregen en werden de vuurtjes onder de steen aangestoken. Het buffet was pover met weinig variatie in vlees en groenten. Ongezellig, onprofessioneel personeel. We voelden ons niet welkom . We hebben ons vaak geeregerd Toen we vertrokken waren de tafels van het ontbijtbuffet nog niet volledig afgeruimd. Het personeel stond wel te eten en te drinken ( bier) in het trestaurant.

Erik
Reviewed on: 16/09/2018
Erik recommends this restaurant for: Groups

WEGBLIJVEN

WEGBLIJVEN

Schande

Juist gereserveerd 2u voor sluitingstijd, zeggen ze geen probleem kom maar,daar aangekomen kan je uiteindelijk alleen maar kiezen uit de snelle kaart(croque madame en dergelijke)echt schandalig en heel amateuristisch en het eten is er trouwens ook beneden pijl met diepvries producten en dan moet je er nog 2 u op wachten ook, Een advies voor de eigenaar, STOP ERMEE en zoek iets anders maar niet in de horeca

Francine
Francine recommends this restaurant for: Couples, Groups, Price/quality

superlocatie

is ook ideaal om een trouw- of ander feest te geven, ons feest was perfect !