Reviews for Velinx Kafee

5.7
Monique

VELINX KAFEE een afrader!

Wij gaan nooit meer eten in het Velinx Kafee. Als je een bestelling opgeeft moet je zeer specifiek zijn want er wordt van het personeel verondersteld dat jij de menukaart volledig meester bent. Mijn man bestelt een salade en ik bestel een burger (vegetarisch). Na 20 minuten krijgen wij ons eten en blijkt dat ik een vlees burger gekregen heb. Als ik hierop reageer krijg ik nogal kortaf de opmerking dat ik specifieker had moeten zijn in mijn bestelling. Het antwoord van de ober was kort; ik had moeten weten dat ze de burgers zowel als vlees burger en als vegetarische burgers serveren. Na 20 minuten, de obers maken ondertussen een grote boog rond ons tafeltje, komen ze plots mijn bord weg halen. Als ik na nog eens 10 minuten de rekening vraag komt een ober met mijn vegetarische burger. Wij vertrekken naar huis met mijn eten in een doosje om het dan daar in de vuilbak te gooien. Als ik dan thuis de rekening nog eens bekijk blijkt dat de patron mij de 2 burgers aangerekend heeft: 1 burger die ik niet gevraagd heb en 1 burger die ik niet gegeten heb. DUS: Geef ik voor het eten = 0 Geef ik voor de gezelligheid = 0 Geef ik voor de klantvriendelijkheid een dikke = 0

Evi

Leuk nieuw concept

Zondagmiddag gegeten met gezin. Vriendelijke bediening, snel bediend, ondanks het feit dat er veel volk was. Eten (burger) was lekker. Kindvriendelijk met speelhoek. Wij gaan graag nog eens.

Family

Nieuwe uitbater = dikke flop

Gezien er en nieuwe uitbater is en wij vaste klant waren , zijn we natuurlijk eens gaan testen. WAT EEN TELEURSTELLING. Om 18:35 bestellen we twee pasta retro (met spek, kop en Scampi's). Niet dat er op de nieuwe kaart veel keuze is eigenlijk. TWEE UUR LATER hebben we die dan gekregen met welgeteld 1 stukje spek, twee scampi's and drie stukjes kip voor 14 euro. Dit was nog te slikken, moest er tenminste ZOUT in gezeten hebben. Al die tijd, geen drankje aangeboden, NUL verontschuldigingen en dan nog een arrogante houding omdat ik de twee euro afronding niet als drinkgeld wou geven. Wat ons betreft, van vaste klant naar nooit mee klant zolang deze uitbater er is. Een REGELRECHTE schande is het geworden.

Erik

Lekkere keuken, vriendelijk bediening. Ideaal...

Lekkere keuken, vriendelijk bediening. Ideaal voor met je kinderen naartoe te gaan. Personeel is ook heel kindvriendelijk.