Reviews for Zoethout

9.1
Archie

Op weg naar eerste ster?

Heerlijke keuken met een voorliefde voor pure ingrediënten. Combineer dit met een aangename bediening, lekkere wijnen en verrassende gastronomische vondsten en je hebt alle ingrediënten voor die eerste ster. De vraag is volgens ons niet 'of' maar eerder 'wanneer'. Proficiat aan het jonge en enthousiaste team.

Paul

Hemels

Dit restaurant is eentje uit de duizend. Haute cuisine van topniveau. Perfecte en snelle bediening. De chef kok en zijn echtgenote runnen deze zaak nu nog maar 1 jaar, maar hebben al heel wat naambekendheid verworven. Best reserveren. Prijs/kwaliteit verhouding ligt perfect. Zeker doen. Er is ook een feestzaal bij. Ben ik nog niet geweest. Paul B.

Marleen

Dikke proficiat !

Prachtige locatie, heerlijk eten, ontspannen sfeer! De passie van Laurens proef je in alle gerechtjes. Elke maand weet hij ons weeral te verbazen. Met een gulle glimlach volbrengt Lien perfect haar taak als gastvrouw. Mooie presentatie, aangepaste wijnen. De babyborrel in de feestzaal met terras was een topper. Zeer verzorgd buffet met broodjes en desserts.

Martine

Van deze jonge chef gaan we beslist nog veel...

We waren aangenaam verrast bij ons bezoek aan dit jonge koppel. De ontvangst was hartelijk en we genoten van een glaasje bubbels en heerlijke hapjes op de binnenkoer van het restaurant. De gerechten waren verfijnd en het gebruik van eigen producten uit eigen tuin konden we wel appreciëren. Als afsluiter namen we de kazen. Deze werden origineel gepresenteerd op een kaaskar met als troef allemaal Belgische kazen. Voor ons een ware ontdekking van begin tot einde en zeker een reden om nog eens over te doen!

Steven

Rising star!

Toppertje voor culinaire fijnproevers! Sinds de opening in september 2013 hebben we nog geen enkele maand overgeslagen om het originele menu te ontdekken. Magnifiek om te zien/proeven hoe chef Laurens en zijn team steeds weer opnieuw met smaken en natuurlijke kleuren een schilderij op je bord toveren. Vlotte en deskundige bediening op niveau door 'the lady of the house' Lien, die telkens een perfect passende wijn weet te combineren. Top duo, top team! Een rijzende ster op niveau en een must voor elke liefhebber. Wij kijken steevast uit naar de volgende maand.