Reviews for Philippe Nuyens

Write review
8.6
RONALDVAN LIMBERGEN
RONALD recommends this restaurant for:

Kwalitatief super

Dit is de derde keer dat ik hier kom degusteren, opnieuw kwalitatief super. Heb de driegangen marktmenu, met aangepaste wijnen genomen. Niets op te merken.

Anne-SophieDe Veyt
Anne-Sophie recommends this restaurant for:

belle expérience

Très belle expérience en général. Le service était très agréable et l'atmosphère apaisante. Les plats était très bon mais parfois un peu trop de mélanges de saveurs différentes.

BartDuquet
Bart recommends this restaurant for:

Fantastisch

Hadden geboekt via resto was vis menu wat ik niet zo graag eet wat ik vertelde en ze hebben speciaal varkenshaasje klaar gemaakt het was geweldig lekker heb nog nooit zo iets lekkers gegeten in mijn leven is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen 👍👍👍👍👏👏👏👏

WiebkePrzibylla
Wiebke recommends this restaurant for:
Dined on: unknown

Vriendelijk en persoonlijk onthaal. De bediening was vlot waardoor we voldoende ruimte tussen de gerechten kregen, maar dan ook weer niet te lang. Elke gang werd netjes uitgelegd en de aanbevolen wijn was super. Ook tussendoor werd er telkens gevraagd of alles naar wens was. Heel lekker gegeten voor een aanvaardbare prijs.

HélèneWaterkeyn
Hélène recommends this restaurant for:

EXCELLENT

Nous avons passé un merveilleux moment! Tout était délicieux, fin, bien assaisonné. Des produits frais leur avec maestria! Service agréable, attentif et présent mais sans être pesant; Tout est mis en œuvre pour que vous passiez un merveilleux moment. Merci à Mr Nuyens et toute son équipe. Une adresse incontournable,

PatrickVarley
Patrick recommends this restaurant for:

A découvrir absolument.

Accueil super sympa avec visite de Philippe et de son épouse à notre table. La nourriture est succulente et très bien présentée. Le mariage des vins avec nos différents plats étaient divins. Nous y retourneront bien évidemment. Merci à Philippe et tout son team.

PaulMeyers

Une belle découverte

Accueil chaleureux. Mon épouse étant Française, ils lui ont immédiatement parlé en français (impeccable). Amuse bouche, entrée et plat délicieux et originaux. Pour un restaurant étoilé les contacts étaient relax et et les quantités suffisantes. Ils adaptent la rapidité du service à notre demande. Une belle découverte.

RoosCrabbe
Roos recommends this restaurant for:
Dined on: unknown

Zeker zonder honger van tafel en werkelijk...

Zeker zonder honger van tafel en werkelijk schitterende combinaties op het bord gekregen, maar, om eerlijk te zijn, eigenlijk de (zeer) hoge verwachtingen niet ingelost. Bovendien: als je een menu neemt met aangepaste wijnen, dan mag daar net iets meer van ingeschonken worden, zonder voor het laatste glas 7€ extra aan te rekenen. Alle drankenprijzen zijn trouwens exuberant. Ook in de bediening hadden we graag iets meer enthousiasme of tenminste liefde voor het metier gezien. Dan had het ons ook minder gestoord dat we zo vroeg al van tafel waren.

DanielCusters

Zeker een aanrader

Heel lekker gegeten en een prima bediening