Restaurant Triton - Hotel Helios

Zeedijk 92 8370 BLANKENBERGE

Eddy
Eddy recommends this restaurant for: Couples, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Hier komen we zeker teug!...Poli kala!

Wat hebben wij genoten van een heerlijke en eerlijke keuken. Met de Griekse "mama" aan het fornuis voelden wij ons even terug op Kreta. De gerechten worden mooi geserveerd en zijn van prima kwaliteit. Alles dagvers en goed op smaak gebracht! Dank aan onze charmante gastvrouw voor de vriendelijke ontvangst en bediening! Prijs-kwaliteit is dik in orde. Wij komen zeker terug..:)

JOHN

EEN RESTAURANT WAAR JE TERUGGAAT

zEER RUSTIGE EN PERFECTE BEDIENING, ETEN KWALITEITSVOL OP MOOI VERSIERDE BORDEN.HIER KOM IK TERUG

Magda

Goed restaurant

Het was het proberen waard. We keren er terug als we aan de zee zijn. Goede, fijne keuken, goede bediening en prijs/kwaliteit zeer goed.

kasia

Lekker maar weinig

De porties zijn te klein om voldoende te hebben gegeten. Smaken waren wel goed, vandaar dat het smaakte naar meer.

Robert

Een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding gekop...

We hebben genoten van dit diner waarbij een onberispeljke bediening gekoppeld was aan een uitstekend etentje voor een prijs die zeker in verhouding stond met de kwaliteit. Een aanrader en zeker vatbaar voor herhaling.

Bosmans

Een zeer lekkere ervaring

Het hapje bij aperitief zeer lekker en toch anders Consommé in bladerdeeg met garnaaltjes zeer lekker en mooi opgediend met bladerdeeg De keizerpladijs perfect gaar De risotto zeer lekker en passend bij het geheel Het dessert van mango en kokos een ware ervaring Mango zeer lekker intens en kokos er zeker bijpassend tevens mooi gepresenteerd met ernaast eierschaal gevuld met sabayon en advocaat Als afsluiter koffie besteld en hierbij verschillende versnaperingen dewelke allemaal een verschillende fijne smaak hadden Het restaurant hadden wij al meerdere malen opgemerkt , maar wij veronderstelden dat dit aan het hotel verbonden was . Nu wij dit weten zullen wij er nog gaan dineren.

Luc

het zout van de zee

Prachtig gelegen met zicht op zee, lekker gegeten, alles zeer lekker en een delicieus en prachtig geserveerd nagerecht! PS. De ober mocht wel zijn jas eens wassen...

Mieke

Verwennerij

Het eten was helemaal in orde,alleen de begeleiding en benoeming van de wijnen bij het wijnarrangement kon beter.

Natascha

Super goede kok

De bediening liep in het begin stroef. Voorgerecht zonder wijn, wijn na het voorgerecht gekregen. Na zelf te vragen. Afruiming niet volgens etikette. Klein tafeltje waardoor nog kleiner als alles te lang blijft staan. Ober heeft zich wel geexcuseerd, zei dat het heel druk was. Op het eten geen opmerkingen alleen veel lof voor de kok, was zeer verfijnd en heel lekker. Lekkere combinaties.

Johan

voor herhaling vatbaar...

heel lekker gegeten en zeer correcte bediening genoten.