Silversand

Zeedijk 90-91 8370 BLANKENBERGE

Tea-room Snacks Pasta

Wednesday, Thursday

Show phone number Email Website Facebook

Facilities Children's menus, Dogs allowed, Terrace, Wi-fi Atmosphere Contemporary surroundings
Payment methods Master Card, Visa, Bancontact
3 personnes have written a review about this restaurant

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Groups 100%
  • Kids 100%
  • Price/quality 100%
Karin Meeus
Reviewed on 04/02/2017

De beste wafels van de wereld

Alles wat je daar eet of drinkt is lekker , heel mooi gebracht en zeer vers .Ik kan daar niet voorbij gaan als ik in Blankenberge ben zonder een wafel te eten .Echt top ??????

Breyne Angelique
Reviewed on 29/08/2016

teleurstelling

wij waren er 's middags gaan eten. Heel lekker, vriendelijke bediening, ...En wilden er in de namiddag terug voor een wafel. Een halfuur op plaats staan wachten voor 4 personen. Tael kwam vrij en net voor onze neus een stoel weggekaapt. Geen probleem, we vroegen een andere stoel en dit KON niet! Stoelen van op het terras aan de overkant mochten niet verplaatst worden! 1 iemand van ons gezelschap moest blijven recht staan. Hierover waren we aan het praten toen de vrouw die het terras bediende zich met het gesprek ging bemoeien en haar beklag deed voor heel het terras dat zij daar niets kon aan doen, dat die stoelen niet wegmochten van haar baas! Ze hing in de aanval tegen mij en betrok het hele terras!!! Dit vind ik niet kunnen! Ik kom hier nooit meer terug!!!

Kevin Maes
Kevin recommends this restaurant for:
Reviewed on 14/02/2016

The biggest waffles ever!

Voor alle zoetebekken aan de kust is dit The place to be! Nergens zo'n grote, lekkere wafels aan de prijs van een normale elders. Ook de andere tavernegerechtjes zijn zeer lekker, vers, en een grotere portie dan elders.