Kerkplein 12 8540 DEERLIJK
Show phone number Email
8.0 Based on 1 review
1 persoon heeft dit restaurant beoordeeld

Peter

klein, gezellig en lekker !

Ter gelegenheid van Velofollies waren we in de buurt. Via internet hadden we dit restaurantje ontdekt. Dus gingen we dat even verkennen. Het is een hele mooie moderne zaak. De menu van 32 euro met de vele tapas leek ons wel aantrekkelijk, gecombineerd met een fles witte huiswijn. Deze huiswijn was heel lekker, maar ook wel een beetje prijzig. Niet erg, beter een goeie fles die je iets meer betaald. We begonnen met een hapjesbord. Niks speciaals, en eigenlijk een beetje simpel: gefrituurde inktvisringen is nu niet direct zo mijn ding. Het vervolg van de menu was prachtig !!!! Allemaal lekkere tapas, ham met witloof, een soepje, lekker stoofpotje, vis waterzooi en rauwe St. Jacobsvruchten … lekker !!!! De bediening was correct maar sober. Misschien hadden ze ons vreemde limburg kempisch dialect al opgemerkt en beschouwden ze ons maar als passanten, niet te veel watten onder leggen dus. De knappe gastvrouw verwelkte een beetje door er bij te lopen met een slobbertrui en jeans. Een mooi rokje en blouse zou stijlvoller zijn in deze mooie zaak.Ze bracht ons het nagerecht, We hadden keuze uit drie gerechtjes. Voor 79 euro hadden we dit alles geserveerd gekregen. Perfect ! Conclusie: een aanrader !