Reviews for La Muse

Write review
9.7
TiechetjMoetwil

Ons huwelijks dinner

Mijn man en ik zijn eind september (2015) getrouwd en wij hebben ons huwelijksdinner in La Muse gehouden ... Waarvan ons favoriete restaurant ... Wij konden ons geen betere plaats voorstellen dan hier ... Service ~ geen woorden voor echt top ... Het eten ~ nog minder dan geen woorden voor echt chapeau aan de chef ... De plaats zaal de zaak is echt meer dan uniek ... Wij zouden zeggen het is de plaece to be om hier een super dinner te beleven dit verdient volgens ons meer dan een ster ... Wij konden ons geen zaal zaak plaats voorstellen dan LA MUSE bedankt aan de uitbaters om onze droom te laten realiseren die avond grts Mr. & Mrs. Adam

FrancisHuyge

Bon mais pas copieux

Très beau cadre. Bon accueil. Bonne nourriture mais pas suffisant dans l'assiette. Pour un menu de 32€, ce n'est pas assé copieux. Cote pour la quantité 4 sur 10

yvanMayeur

Attitude

Lekker eten, prijzen aan de hoge kant, maar verhouding prijs/kwaliteit is ok. MAAR, toch raar dat een kindje van 3 meegerekend wordt als volwassene om dan klanten te verplichten een menu te kiezen Jammer !!!!!!

MaximeVan den Elsen
Maxime recommends this restaurant for:

een echte aanrader!

kei lekker eten super vriendelijk personeel prijs kwaliteit zeer goed een echte aanrader!!

PatrickTanghe
Patrick recommends this restaurant for:

Subliem

Heel aangename ervaring, heel vriendelijke ontvangst, de vrouw des huizes kent haar job, de klanten op hun gemak stellen en verwennen... Leuk aperitief te kunnen nemen aan de haard. Mooi kader. Alles zeer verzorgd. We namen een 5 gangen menu met heel lekkere aangepaste wijnen, nog maar zelden zo smaakvol gegeten. Bordjes waren als schilderijen, je kon eten met de ogen... Proficiat aan de chef, pas een jaar bezig maar nu reeds een nieuwe ster in de wereld van de gastronomie.

FrankDe Bolle
Frank recommends this restaurant for:

EXCELLENT!

Zalig lekker ! Nog maar een jaartje bezig op deze locatie ... nieuwe ster aan de Michelin hemel ? Zeker een bezoek waard, absoluut ! Wij gaan terug ook al is het voor ons een eindje rijden....

ClaudineSabbe

Aanrader in Nieuwpoort!

Beste restaurantervaring in lange tijd. Uiterst vriendelijk ontvangen en genoten van een aperotje voor de open haard. Mijn man een zeer verzorgde gin-tonic ik een glas champagne rosé, het huisaperitief! Heerlijk. Hapjes waren zeer lekker. Wij kozen de 5-gangen menu en werden keer op keer verrast met mooie en smakelijke bordjes! Ook koffie en bijhorende koekjes waren heerlijk, de eigenaar vertelde ons erbij dat alles huisgemaakt is en dat proef je echt! Wij gaan zeker terug!