Axelle
Reviewed on: 14/09/2018
Axelle recommends this restaurant for: Couples, Groups

Lekker MAAR

Het is lekker MAAR jammer dat je vies bekeken wordt als je veel scampi’s eet TERWIJL het a volenté is. Zelf de chef die achter de bar komt bekijkt u van serieus stop met scampi’s vragen. We zijn met 4 en krijgen 2 potjes (elke potje een smaak) met 10 scampi’s in. Na elke 1x scheppen moeten we bijvragen. Als we uiteindelijk 1 smaak willen voor 4 personen is het helemaal niet mogelijk om 2 potjes te krijgen. Dan krijgen we 10 scampi’s voor 4 personen. Als je als bazen geirriteerd bent dat mensen scampi’s bijvragen bij SCAMPIS A VOLENTE moet je dit niet meer geven aan de mensen. WANT het is lekker maar het geeft niet op aan de boze blikken die we krijgen. Tip : geef geen scampi’s a volente OF wees vriendelijker voor de klanten die naar uw restaurant komen en uiteindelijk de rekening betalen.

Joke
Reviewed on: 18/08/2017

Wat een afgang.

Personeel die zijn best doet uitschieten omdat er iets wordt gevraagd en dan zeggen gaar maar weg! En de familie dan uitschieten voor krapul! Ga daar nooit mensen het is het niet waard!

Vandoorne
Reviewed on: 01/04/2017
Vandoorne recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Price/quality

Heerlijk etentje !!!

Een rustig restaurant, ruim en toch gezellig - voor ons was het nog wat te fris om buiten te zitten, maar tijdens de zomer-dagen moet dit een heerlijk gevoel geven ! Een duidelijk en gevarieerd menu - met vooral die heerlijke tongetjes waar we reeds 2 x speciaal voor zijn terug gekeerd uit China ! Ze (de tongetjes) waren perfect gebakken met heerlijke frietjes en een fijne bearnaise-saus ! Een snelle en professionele bediening zonder veel tierelantijntjes ! De wijn van het huis is ook een perfecte keuze ! We hebben al onze vriendenkring reeds ingelicht ! Laurent en Yingchun