Reviews for 't Stoveke (het Stoveke)

Book
8.6
Joost

Zondagnamiddag chill out

Uitstekende ontvangst, correcte bediening met duidelijke uitleg ; de zaak is vrij ruim zodat men niet op elkaars neus zit, een rustige sfeer en correct bereide gerechten. De wijnkaart is niet meteen goedkoop maar ook niet over-priced vs de kwaliteit.

Vereniging

een echte aanrader

een gezellig restaurant met oog voor kwaliteit en service.

mario

Gezellig maar een beetje onderbemand in de zaal...

Gezellig maar een beetje onderbemand in de zaal... Nogal lang wachten vond ik... Het eten was lekker maar niet uitzonderlijk lekker, Ik heb met ander woorden al beter gegeten voor restaurants van deze prijsklasse. Maar al bij al gewoon goed!

mario

Gezellig maar een beetje onderbemand in de zaal...

Beny

Hemels lekker tafelen van aperitief tot koffie

Voor ons de perfecte restaurantervaring. Uiterst verfijnde, creatieve keuken en superattente bediening.

Joris

exellent

Een erg gezellig restuarant goed ingericht beleefd en vriendelijk en erg lekker van eten

CARLA

EEN ERVARING RIJKER

KWALITEIT VAN HET MENU VOOR ZIJN PRIJS WAS HEEL GOED; ENKEL HET ONTHAAL VIEL IETSJE TEGEN HET LEEK WEL OF DE UITBATER NIET WIST VAN MIJN RESERVATIE MAAR WE KREGEN DAN TOCH NOG EEN TAFELTJE IK HAD WEL EEN UITPRINT VAN MIJN RESERVATIE MEEGENOMEN UIT VOORZORG UITSTEKENDE WIJN EN VERZORGDE KOFFIE MET ZOETJES ALS AFSLUITER WIJ GAAN IN ELK GEVAL ZEKER NOG EENS TERUG

Robert

zeer goed

voor de eerste maal goed meegvallen. zeer proper en net.voor nog meermaals terug te komen.

Leen

Lekker, maar geen haute cuisine

Zeer gezellig restaurant. Sfeervol ingericht en vlotte, vriendelijke bediening. Het eten was zeker en vast zeer lekker, maar niet overdreven verfijnd.

karine

gezelligheid

Het was zeer lekker, gezellig en het eten was zeeeeer warm! dat komt niet veel voren