We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
€€€€
Sunday
Show phone number Email Facebook

Sonja

Subliem en open op MAANDAGavond

We kwamen hier voor de tweede maal en komen zeker nog vaak terug, al was het maar om te lunchen! Gastvrouw was zeer vriendelijk en alle wensen werden onmiddellijk vervuld. Het menu viel bij het hele gezelschap (8 personen) enorm in de smaak. We kregen de aparte ruimte met zicht op de keuken en de tuin, daardoor kregen we de vrijheid om gezellig samen te tafelen, bijna zoals thuis... maar zonder de stress om zelf te moeten koken. De gin werd mooi gepresenteerd en ook de wijnen waren verrassend lekker en werden rijkelijk bijgeschonken. Sublieme hapjes...en als die, zoals hier, heerlijk zijn, mogen die voor ons zonder probleem terugkerend gepresenteerd worden bij ons volgende bezoek. Foodie Mondays is voor ons een zeer geslaagd initiatief. Proficiat!

lieven
lieven recommends this restaurant for: Couples, Groups

Gezellig restaurant met ontgoochelend resultaat

Een mooi gebouw met gezellige sfeer. De atmosfeer zat goed. Wij hebben toen gekozen voor de 5-gangen-menu (keuze is carte blance). De hapjes en de gerechten waren geen blikvangers. Ik vond het eerder allemaal pover. De hapjes en voorgerechten kwamen heel snel na elkaar. Het hoofdgerecht : dit was wachten. Bij het hoofdgerecht kregen we de saus door een andere serveerster, maar die was onze tafel vergeten. Het hoofdgerecht was veel te zout en not special. Bij het dessert was de sabayon ook bijna vergeten. Ik had teken moeten doen om ook ons te bedienen. Al bij al: dit huis kon geen gerechten met waauw-effect bezorgen. De nasmaken mankeerden. Nochtans met zo'n prijs (bijna 250,- voor 2 pers) had ik iets exclusiever verwacht. De wijnkeuze daarentegen was top. Doch dit restaurant is geen aanrader. Voor deze prijs kan ik andere restaurants aanbevelen. Er is nog wat werk aan de winkel ginds.

Heidi
Heidi recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner

Bwa....

Het eten was lekker. De chef geeft een eigen toets en smaak aan zijn gerechten. Wel speciaal, misschien soms iets TE speciaal. De drank is er schandalig duur, vooral als je ziet hoe weinig je krijgt. Het eten kwam in het begin zeer vlug na elkaar, het ene zat nog in je mond en ze stonden er al met het volgende. En op het hoofdgerecht hebben we dan zeer lang moeten wachten. De bediening was nogal ok, maar kon bij sommigen iets beter. Misschien iets minder "hun les opzeggen". Ik ben blij dat ik er eens ben geweest, maar zal er niet meer terug gaan.

Marcel
Marcel recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Gastronomy

Best wachten met de beoordeling tot wanneer...

Bij ons eerste bezoek waren wij absoluut in de wolken . We gingen er dan ook terug, tussen april en september 2014 liefst 4 keer, en toen stelden we onze beoordeling wel enigszins bij Wanneer je als hapje vooraf 4 keer dezelfde crème van mimolettekaas op een kasseisteen krijgt, 4 keer dezelfde waarschuwing krijgt om het voor de vierde keer geserveerde kwarteleitje met truffel direct op te eten en 4 keer dezelfde oester met kruidige vinaigrette opgediend krijgt dan ... treedt er een zekere déjà vu op, hoe lekker de hapjes ook mogen zijn. Zelfde déjà vu wanneer de sommelier op een hooghartige toon (op het randje van et arrogante af) je bij het voorgerecht voor de vierde keer dezelfde wijn als een “must” aanprijst. Ofwel kookt de chef in functie van die wijn, ofwel probeert de sommelier je steeds dezelfde aangepaste wijn te slijten zonder veel moeite te doen voor een alternatief. Ik vermoed eerder het laatste als je weet dat het om een doodgewone (goede) passepartout wijn gaat, namelijk de Norden 49 van het huis Geil, die ik zelf aankoop voor 6 euro/fles. Tot mijn grote teleurstelling heb ik ook geen enkele keer vooraf mogen proeven van de wijnen, die geserveerd werden, maar werd het glas telkens direct gevuld. Wel veel lof voor de creativiteit van de chef (op de varkenswangetjes bij mijn laatste bezoek na), die in zwaar contrast staat met het optreden van de gastvrouw. Mijn eindbeoordeling: er is veel potentieel aanwezig, maar veel dingen zijn voor verbetering vatbaar. Ik hoop dat ik die verbeteringen bij mijn volgend bezoek mag aantreffen

elke

Net met een bevriend koppel het Restodaysmenu...

Net met een bevriend koppel het Restodaysmenu geprobeerd in dit restaurant. Hoewel het eten in orde was, viel de bediening ons enorm tegen. Een persoon van het personeel (slaat dus niet op iedereen) behandelde ons vrij arrogant en onbeleefd. Het brood werd al weggegrist van de tafel terwijl we er nog van aan het eten waren, geen dank u of goedenavond bij het betalen van de rekening, er werd ons vrij insinuerend aangeraden om een glas wijn te nemen i.p.v. een fles omdat dat "goedkoper" uitkwam zonder dat wij hier zelf naar vroegen,... Ik weet niet of dit de stijl is van het huis of dat men gewoon het concept van Restodays geen warm hart toedraagt... In ieder geval niet voor herhaling vatbaar op deze manier.

johan

uitstekend

Uitstekende keuken, goede bediening. Wijnglazen mochten wel iets voller ingeschonken worden.

Dietrich

Een bom van smaken

Elk gerecht was een streling in de mond, het was gewoon perfect!!

Freddy

Gezellig tafelen

Mooi intérieur, nette tafels, niet te dicht bij elkaar. Het eten was zeer gevariëerd en speciaal. Soms wat ver gezocht: bv een hapje op een kasseisteen. De bediening liep snel maar weinig geanimeerd en joviaal. De dame des huizes had een nogal stuurs opzicht en en praatje of een gezellige en gevatte repliek was er niet bij. De antwoorden waren zeer kort en soms had je de indruk dat een woordje teveel was en gaf ze niet de indruk geïnteresseerd te zijn in wat je haar zei. bv : je hebt de groeten van ;… werd maar bij herhaling los ontvangen waargenomen. Het eten mag nog zo goed zijn als het wil, als het niet in een gemoedelijke sfeer kan, dan vermindert het de helft in waarde.

ISABELLE

Een aanradertje

De rekening was niet helemaal correct. Ik had het Restodaysmenu aan 29 euro gekozen + aperitief aan 12 euro + 1 extra voorgerecht aan 13 euro + aangepaste wijn aan 15 euro = 69 euro. Ik heb 75 euro moeten betalen (= prijs all-in menu) waar nog koffie en water was inbegrepen maar die ik niet hoefde te hebben, maar die ze mij toch hebben aangerekend eigenlijk. Het is misschien maar 6 euro, toch jammer. Vandaar mijn 7 op prijs/kwaliteit. Niettegenstaande dat al de rest dik in orde was !