Reviews for Coco

Book
8.2
Erwin

Voor herhaling vatbaar

Zeer lekker eten, een toffe bediening, lekkere aangepaste wijnen, waarmee men niet karig is. het was voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer.

Nadine

lekker

Wij waren zeer tevreden,over de bediening, super vriendelijk.Prijs kwaliteit een aanrader. 1 min puntje; de Oostenrijkse witte wijn was niet zo bijzonder. Voor de wildmenu mag je ons zeker eens verwachten.

Aanrader

fijne keuken

WILFRIED

zeer aangenaam

we waren zeer tevreden van ons bezoek aan het restaurant, vriendelijke ontvangst vlotte bediening en prima kwaliteit en service

Marcel

uitstekend

goed ontvangen,vlugge bediening,ontspannen sfeer;

Jos

Goede prijs kwaliteit verhouding

Als je rustig wil tafelen, vraag dan om apart te zitten. De zaak wordt druk bezocht en dan kan het rumoerig zijn in het centrale gedeelte. Vlotte en vriendelijke bediening. Passende wijnkeuze.

Claudine

gewoon super

Resto ziet er van buiten uit gewoontjes uit maar menu was echt een verademing, heel professionele en vriendelijke bediening, superlekker eten, mooie presentatie, kortom : een ONTDEKKING

Lucrèce

Superlekker en verzorgd

Een vlugge vriendelijke bediening en zeer lekker verzorgd eten

P

Lekker en goed!

Zeer vriendelijke bediening.Practige gedresseerde borden en bovendien zeer smakelijk.

filip

lekker eten en vlotte bediening

Coco is een leuke plaats om lekker en goed te eten met een degelijke prijs/kwaliteit en vriendelijke bediening,ook alles vlot verlopen. een aanrader!

×

Become a Resto.be member

More than 385 000 people are registered on Resto.be!

Join our community and enjoy many advantages as a Resto.be member:

Receive personalised promotional offers
Manage your own lists (wishlist, favourites, restaurants already visited,…), your online reservations, your reviews, your personal data,…
Have early access to reservations to our key events such as RestoDays

Register with your Facebook account

Recommended

The easy way to sign in to Resto.be

or

Fill in the information below