€€€
Sunday evening, Monday, Wednesday
Show phone number

Martine
Reviewed on: 18/04/2018
Martine recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

Altijd even geslaagd!

Klasserestaurant: voortreffelijke keuken, verwelkoming door de patron, vriendelijke service, prachtig gebouw in mooie tuin, aperitief en koffie aangeboden in salon of bij mooi weer op terras. En bovenal, voor mij als vegetariër evenveel kwaliteit als voor de andere gasten: steeds aangepast menu: ***** (geen stiefmoederlijke behandeling zoals in de meeste restaurants) Kortom: topklasse!

dietrich
dietrich recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy

rustig genieten in topkader

de vipmenu genomen met salade cristoff uniek zeker aan te raden

HANS
HANS recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

TOP

Deze verrassingsmenu genomen, het was terug super zoals gewoonlijk !! Een aanrader !!!

HANS

Aanrader voor iedereen die van lekker eten...

Aanrader voor iedereen die van lekker eten wil genieten. Prachtig restaurant, vriendelijke service, mooi kader. Beter dan sommige restaurants met michelinsterren !!

Murielle

Reeds een 10-tal jaar is dit één van onze favor...

Reeds een 10-tal jaar is dit één van onze favoriete restaurants : persoonlijk ontvangst door de kok, zeer goede (vriendelijke) bediening, gebruik van dagverse producten. Kortom, een goede prijs/kwaliteit verhouding wat betreft de gastronomische menu's. De zoetebekken moeten zeker en vast eens de chocolade mousse bestellen !