Reviews for Kelderman

8.8
Kristel

een fantastische culinaire ervaring

Uitstekende keuken, leuke en professionele bediening, rustige sfeer. Een aanrader voor iedere liefhebber van visgerechten...

Josse

SUBLIEM

Wij hebben echt genoten van dit bezoek. Niets op aan te merken. Ik zal zeker met mijn echtgenote nog terug keren.

Wilfried

Heerlijk en eerlijk visrestarant

Kwaliteit en variatie in een niet te gekunsteld menu. Op een aangename wijze gepresenteerd en perfect geserveerd. Sommeliere weet goede wijncombinaties aan te bevelen.

luc

Eerste grote flop dit jaar!

Gewoon van de betere restaurants in binnen- en buitenland te bezoeken, wilden we al een tijdje Kelderman (her)proberen. Deze aanbieding was een goede gelegenheid voor een test. We kunnen vrij kort zijn: fantastisch onthaal, aangename vlotte bediening, zéér slecht gegeten. Van de amuzes tot het dessert, hoe is dat mogelijk Of had de chef een slechte dag, of stak het niet zo nauw voor klanten die op dergelijke aanbieding afkomen. We waren met vier en het resultaat is : nooit meer.

christine

Kelderman,verrassend modern

Van bij het binnen komen werd de toon gezet,we werden verwelkomd door een uitermate vriendelijke Maitre d'Hotel.We kregen een plaatsje aangeboden met zicht op de rustieke tuin.Bij een lekker glas champagne werd het menu voorgesteld(levendig beschreven door de Maitre).Hij had niet overdreven,de bordjes waren een streling voor het oog en bovendien ook nog 's uitermate lekker!Voor wie in een verrassend modern kader uitstekend wil eten zonder veel stijfdeftig gedoe, is dit restaurant absoluut aan te raden,niet goedkoop maar iedere euro waard!

Edwin

Een ster waard

Voor de vierde keer te gast in resto Kelder man en zoals altijd de zaak verlaten met een goed gevoel. Lekkere gerechten geproefd in een mooi kader met een uitstekende bediening.

Bert

Uitstekend

De valentijnmenu genomen, heel lekker, vriendelijke bediening. Ook met de wijn kwamen ze regelmatig bijvullen, alles tip top in orde, wij gaan zeker terug en bevelen dit restaurant zeker aan!

Vincent

culinair genot, voor fijnproevers !

al meerdere malen naar dit culinair oord gegaan. Altijd een fijne ervaring. Super vriendelijk personeel, leuk kader ( zeker in de zomer op teraas en aperitief in lounge ) menu met aangepaste prachtwijnen is waar genot ! 'n aanrader voor echte levensgenieters. Al naar andere resto's geweest van zelfde prijsklasse, kelderman blijft onze favoriet !! 1 minpuntje wel : digestief is te duur.. maar eten is supervers & wijnen zijn verrassend.

Peggy

In één woord : FORMIFANTASTISCH !!! Cullinaire...

In één woord : FORMIFANTASTISCH !!! Cullinaire genot doorheen de ganse wandeling!!! En de sfeer... mmmm.... Wat kan een mens zich nog meer wensen??? Dit zegt toch genoeg! Niet?

Dimitri

Qua service en vriendelijkheid veel beter dan...

Qua service en vriendelijkheid veel beter dan sommige sterrestaurants in de buurt van Aalst. Een perfect plaatje.