Saturday noon
Show phone number Email

Lili
Lili recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy

Lekkere menu in een luxueus decor

We zijn hier al meerdere keren geweest en het is altijd goed meegevallen. Zowel als koppel om te lunchen, als 's avonds voor (verjaardag)vieringen in intieme kring, als met een grotere groep vrienden of collega's. Altijd was iedereen van ons gezelschap tevreden over de gerechten, de bediening. Het interieur creëert automatisch een gezellige sfeer voor als we iets te vieren hebben.

William

Goed

Aangepaste wijnen bij het diner zou leuk zijn !

Didier

Zalige belevenis

heel mooie inrichting, correcte bediening en een zalige menu.

Emanuelle

Mooi decor maar voor de rest niet echt een...

De bediening liep niet relax. De wijn wordt niet bijgevuld en op de glazen staan vingerafdrukken. Conclusie: amuse niet lekker; voorgerecht lekker maar eentonig, hoofdgerecht hoevekip met een scampi ertussen: weet niet wat die scampi ertussen deed en was ook niet vers; nagerecht ijs met curry en ananas: lekker. Zijn geld niet waard. Wat wel goed was, waren de broodjes die tijdig bijgevuld werden (en nog wat lauw waren) en de ontvangst. Ook het decor is wel heel aangenaam.

Griet

??

Goed restaurant

Marie

EN AANRADER

OP HET ETEN VALT ER NIETS AF TE KEUREN . EEN PAAR KLEINE DETAILS ; TWEE VLEKJES OP HET TAFELKLEEDJE , GLAASJES VOOR WATER WAREN AANGETAST DOOR DE VAATWAS , VLEKKEN OP DE KUSSENTJES . IN EEN ZIN ! HEERLIJK GENOTEN

Karen

Prachtig kader en lekkere keuken

Supermooi kader met sfeervolle verlichting. Je ziet dat er gewerkt is aan het interieur. Het was misschien wel wat luidruchtig. Lekkere keuken en prima service.

Rita

Voor herhaling vatbaar

Het eten was lekker, gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

Sandra

Lekker en gezellig restaurant

Wij hebben hier een gezellige avond gehad met een zeer goede bediening. Het interieur is smaakvol ingericht. De menu was zeer licht en lekker, enkel de dranken zijn volgens ons nogal prijzig. Wij waren zeer tevreden.

Geert

Sfeer niet in overeenstemming met eten

So, is een nieuw restaurant in een oude karaoke bar. Prachtig ingericht, sfeervol en origineel. Helaas was het eten niet van hetzelfde niveau. Amuse en voorgerecht waren zwak. Het hoofdgericht een absoluut dieptepunt. Een stuk kip waar gamba ingerold was. De smaak van de kip teniet gedaan door de gamba. Echt slecht. Ook het dessertje kon weinig goed maken. Een gekarameliseerd stokje om je tanden op stuk te bijten. Ook de huiswijn was zwak. Ontgoocheling