Extraordinary 9.3 Score based on 37 reviews
Greek
Monday, Tuesday, Wednesday
Show phone number Email Website
Deze Griekse klassieker blijft een topper:
de flamboyante patron Jorgos staat al 39 jaar achter het fornuis.
Naxos is de enige restaurant in Aalst die al 30 jaar bestaat, met dezelfde eigenaar en eigenares.
En nu al 30 jaar zijn eigen zaak in De Ridderstraat, dit familiaal en hartelijk restaurant ademt de vakantiesfeer uit.
Je ervaart een culinaire reis langs de Griekse eilanden, met pianomuziek en schitterend beeldhouwwerk.

Hij gaat de uitdaging aan: dezelfde kwaliteit vinden aan deze prijzen: onmogelijk!
Zeker aan te raden: proef het beste lamsvlees!
En ook als gastheer is hij subliem.

Wij maken ook gerechten klaar om mee te nemen.
We privatiseren de zaal vanaf 30 couverts en dit aan speciale prijzen.

T
Reviewed on: 14/01/2018
T recommends this restaurant for: Gastronomy

Un Voyage Gastronimique Sur La Mer Egée

Quelques pas dans une ruelle d'Alost et nous accostons sur l'île de Naxos. Où ce vent doux et chaud nous apporta son miel. Un repas en famille aux mets délicieusement partagés. Les maîtres des lieux nous guident vers les secrets des plats. Nous conseille certainement inspiré par Dionysos lui-même. Tous cela se termine sur une table entourée par les hôtes de la cuisine & de la salle avec des bavardages comme une musique donne une âme à nos cœurs et des ailes à la pensée. Merci Thierry le navigateur

Geert
Reviewed on: 04/07/2017
Geert recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Al meer dan 25 jaar ons favoriete restaurant!

Toen Jorgos restaurant Naxos opende in Aalst was dit (als jong koppeltje) één van onze eerste restaurantbelevenissen. Toen we trouwden, gaven we hier een feestje. En nu, 25 jaar later, huurden we de zaak af om een prachtig jubileumfeest te geven. Wat is hier zo speciaal? De sfeer, muziek, het kader, de bediening, "echte" Griekse keuken én dit alles aan zeer democratische prijzen!!! En vooral ook dat we elkaar na al die tijd vrienden kunnen noemen! :-) Een beetje thuis komen in Griekenland!

Petra
Reviewed on: 19/02/2017

Fantastisch!

Total Griek! De sfeer, lekker eten en de bediening nemen je 1 avond mee naar GRIEKENLAND!!

Marc recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Grieks van hoogste kwaliteit

Zaterdagavond na een dagje stappen zijn we per abuis dit restaurantje binnengetrokken. De vriendelijke gastvrouw nam onze mantels en begeleide ons naar de enige vrije tafel. Na hat aperitief namen we de suggestieschotel "het beste van het lam". Dit heeft ons zeer aangenaam verrast. Hoe de chef dit gerecht met de verschillende onderdelen en smaken kan creëren. Deze combinatie zit goed ineen en komt heel verrassend over. Een must voor iedereen die eens ECHT Grieks willen eten. Achteraf kwam de chef een babbeltje slaan en gaf een attentie aan iedere klant. Een manier van voldoening waar velen een lesje mogen aan leren. Het is zeker de moeite om nog eens (of meer) langs te gaan, niettegenstaande we van de oostelijke kust afkomstig zijn. Het is een uitstapje waard. Aan iedereen aan te bevelen die de Griekse gastronomie willen ontdekken of nog eens uit willen proberen in een zaak zonder veel franjes maar met uitstekende kwaliteit, ZEKER DOEN!!! MD docent restauranthouder, Heist aan zee.

Kevin
Kevin recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Verrassend lekker

Ik kijk er al naar uit voor de volgende dinner Unieke ervaring met dansen en bordengooien Super lekker eten en lekkere wijn

Debbie

De typisch aangename Griekse sfeer

Zeer lekker gegeten tegen democratische prijzen. Aangename typische Griekse sfeer Kok is grappig en entertainend, soms wel opletten dat mensen nog rustig kunnen eten en praten. De attentie voor de vrouwen is echt wel leuk. Kreeg nog mooier potje omwille van verjaardag!

Peggy

Lekker en niet duur

Zeer lekker gegeten... Amuse was top en de lamschotel op zen Grieks gegaard is een aanrader... Super vriendelijke uitbaters!!! Prijs kwaliteit is uitstekend... Ik keer zeker nog eens terug!.. Het leuke bij t verlaten van de zaak is dat je als dame een bloemetje meekrijgt naar huis....

Geert

supper bediening en navenante schotels

prima ontvangst , mooie amuse gekregen , perfechte schotels met een overvloed aan groentjes , perfecte prijs - kwaliteit verhouding , en voor elke dame een leuke atentie

VALERIE

Smelt als boter in de mond

Gisteren gaan eten in Naxos te Aalst, gezellige sfeer, de zaakvoerder en zijn zoon verwenden ons tot in de puntjes... Everzwijn gegeten met lekker griekse pasta! Als niet vleesliefhebber vond ik deze schotel van TOPkwaliteit... HET VLEES SMELTE ALS BOTER IN DE MOND!