Reviews for Purple 15 The Restaurant

8.6
Paul
Paul recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Lunch la carte

Een lekkere steak en zeer smaakvol meteen lekker sausje en perfect gebakken. Een typisch Oostenrijks eenpansgerecht met aardappelen, rundsreepjes en spiegelei om van te smullen. I De naamswijziging is er maar voor de rest is alles gebleven zoals het was: lekker, gezellig, mooie presentatie en vriendelijke bediening.

Frederic
Frederic recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

Maandmenu genoten met 4 personen.

Het vernieuwde interieur is een aangename verrassing. Het maandmenu op basis van asperges was zeer lekker en de begeleidende dranken werden royaal uitgeschonken. De bediening zoals gebruikelijk pico bello.

Sigrid
Sigrid recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Een cullinair hoogstandje

Mooi interieur, vlotte bediening, LEKKER eten, bij het menu toffe geselecteerde wijnen. Wij waren aangenaam verrast. Dikke pluim voor hele Team!!!!

Frans
Frans recommends this restaurant for: Couples, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Onbekend en toch ontvangen als vrienden!

Voor de tweede maal op rij het restaurant bezocht, steeds met een ander koppel. Alhoewel de ingang moeilijk te vinden is is het contrast met de binnenzijde groot. Het interieur is stemmig en rustgevend. Ontvangst prima zonder veel plichtplegingen. Aannemen van jassen en overjassen verloopt discreet. Tafelindeling is fijn. Schikking is zodanig dat alle gesprekken in discretie kunnen gevoerd worden. Bediening aangenaam en vlot.Het gekozen menu, voorgerecht en hoofdgerecht, zijn prima geserveerd. De waakzaamheid van de bediening voor de drankbedeling is aangepast aan ieders verbruik. Het aanbod van eten en drinken is voldoende om een paar maal per jaar terug te keren. Algmeen voor herhaling vatbaar!

Dirk
Dirk recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Fantastisch.

Zeer lekker eten met aangename verassende elementen. Keuken is nog altijd even goed als vroeger en vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit misschien wel het beste van Aalst en omgeving.

Jan
Jan recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Genieten

Puur genieten van de enorm lekkere, verrassende spijzen, het gezellige, mooie kader, de super goede bediening.

Chantal

Eten was zoals altijd heel lekker en vriendelij...

Eten was zoals altijd heel lekker en vriendelijke bediening. Minpuntje : het was heel warm in het Restaurant en de airco stond niet aan.

Filip
Filip recommends this restaurant for: Couples, Groups, Trendy atmosphere, Gastronomy

top ervaring

Ik geef niet snel reviews, maar ik vondt dit restaurant echt een aanrader. Het eten nam een beetje extra tijd, liet ons wel toe om dieper in ons gesprek te gaan. En de bediening was wel vriendelijk met een glimlach. Het kader van het restaurant, rond de paarse kleur geeft voor een unieke ervaring, en de aperitieven, alsook de keuken zijn een grote aanrader. Filip.

Jetty
Jetty recommends this restaurant for: Trendy atmosphere

Gemiddeld

Het is vooral een ouder publiek dat daar zit en de muziek is niet aangepast. De lunch viel iets tegen omdat het eigenlijk geen typische c.a.v. was. Aangenaam kader.

Patrick
Patrick recommends this restaurant for: Couples

Onverwachte Paaszondagervaring 2015

In het restaurant waren ze niet op de hoogte van onze komst ondanks het feit dat we de dag ervoor nog speciaal per e-mail een herinnering toegestuurd kregen, krijgt het restaurant zelf dit dan ook niet toegestuurd ? Ons gezelschap van 8 personen werd wel onmiddellijk een inderhaast leeggehaald salonnetje op de 1ste verdieping toegewezen waar het goed vertoeven en rustig zitten was. Spijtig genoeg was er onder ons wel iemand die minder goed te been was en moeilijk naar het benedentoilet kon. Al bij al lukte het toch. Toevallig kwamen we de kok/eigenaar tegen die ons vertelde dat wijzelf een vergissing hadden begaan en dat onze reservatie voor Moederdag (10 mei)geboekt stond wat echter niet kon gezien de eerdere bevestiging waarvan hierboven sprake. Het reserveringssyteem trekt dus duidelijk op niets. Het smakelijke eten en de prima bediening maakte alles echter meer dan goed maar een klein excuus of een drankje van het huis hadden wel gemogen, niet ?