Reviews for Brasserie Blomme

8.3
Erwin

lekker

Verrassend witloof met sardines maar Hertekazlf perfect gebakken . Iets te veel saus . Wijnen inbegrepen kom kon iets meer . 1 1/2 glaasje witte en 1 glas rode wijn . Kelner iets TE ad rem (soms flauwe grappen)

Eddy

genieten

Ik heb met mijn gasten genoten van het hele pakket. Het is voor herhalling vatbaar.

Bert

Goed maar kon beter

Lunch (op zondag) 28€ ipv 21€ en met aperitief en aangepaste wijnen 50€. Vraag; Wat wens je als aperitief? (geen keuze of voorstel "van het huis")Heb dan maar porto besteld. Gerechten lekker, maar 50€ is toch teveel voor promo(Restodays) +extra voor flesje water 2.20€.

Alain

uitstekend voor een brasserie

personeel zeer vriendelijk en een pluim voor de chef prijs / kwaliteit zeer goed

Luc

verrassend

mooi interieur, vriendelijke bediening en lekkere gerechtjes. De aangepaste wijnen waren echter van mindere kwaliteit en te duur, maar toch de moeite om eens lekker te tafelen in een prettige sfeer. De tafeltjes voor twee personen staan jammer genoeg te dicht bij elkaar.

Magda

uitstekend

klasse brasserie, prima bediening, gezellig interieur en kwaliteits eten

BERT

Klasse

Wij zijn blij dit te hebben leren kennen en zullen zekers nog komen. Eten was lekker ook de sfeer is goed en het personeel is zeer vriendelijk.

Geo

lekker eten voor een heel redelijke prijs

aangenaam kader, goede service, goeie sfeer, mooi verzorgde schotels voor een goede prijs

De Ryck

Gezellige lekkere avond

We hebben genoten van de suggestie menu. Superlekker!

Wijns-Deleye

Zéér aangenaam verrast!

Het aperitief was heerlijk, de borden waren niet alleen mooi gepresenteerd maar het eten was super lekker. Ook de bijpassende wijnen waren een verrijking van ons smakenpalet. Het was een zéér geslaagde avond.