Reviews for Brasserie Blomme

8.3
Danny

Beoordeling

Het eten was lekker, jammer dat we geen brood aangeboden kregen bij het voorgerecht! Menu was 28€ en met aangepaste aperitief/wijnen 50€. Wat ik wat veel vond!

Geert

Super!

Super menuutje. Zelfs beter dan de het plaatselijk Michelin restaurant

Lily

Hele fijne lekkere avond in mooi en vriendelijk...

't ging iets te snel, maar 't was super! Leuke muziek trouwens ook.

Jacques

lekker & aangenaam

Zeker de moeite waard

Luc

Echt de moeite waard

We kende dit restaurant van naam en reputatie maar waren er nog nooit geweest. Nu we de gelegenheid gehad hebben om hem eens te proberen via de Resto days zal het zeker niet lang meer duren eer we hem nog eens bezoeken.Brasserie Blomme in Aalst is echt een aanrader. Vriendelijk personeel en bazen, fijne gerechten en gezellige sfeer.

sara

zeer goed

het eten was zeer lekker. geen enkel minpntje te bedenken.

Danny

eenvoudig goed

Onverwacht interieur gezien de ligging net buiten Aalst, aangenaam, sober. Kortom : meer moet dat niet zijn. De ontvangst: correct en zeer beleefd.Bediening : vlot, zonder capsones maar steeds op een aangename manier. Bij het buitengaan een woordje van de chef, zonder opdringerig te zijn. Wij gaan terug.

Bert

Smakelijk gegeten in aangenaam kader

Menu was best lekker. Voor 22 euro extra kreeg je bijpassende wijnen, aperitief en koffie. Aperitief en rode wijn waren goed maar witte wijn was quasi smakeloos waardoor de 22 euro extra wat te duur leek.

Jos

Geen beoordeling wegens ziekte

Wegens ziekte heb ik de reservatie moeten afbellen. Bij jullie heb ik de reservatie pas later geannuleerd. Wij willen nu wel reserveren op donderdag 13 oktober e.k. om 12.30 u voor 4 personen.

Jean-paul

voor genieters

de bediening en het eten was top,zullen er zeker nog eens terug gaan.