Reviews for Brasserie Bizie Lizie

Book
8.1

Lekker eten maar onvriendelijke bediening

Voor de eerste (en laatste?) keer langs geweest t.g.v. de resto-days voor een lunch op het (zonnige) terras. Leuk zitten, en het eten was prijs/kwaliteit héél bevredigend. Maar wat doe je met een zaak als de bediening absoluut ondermaats is? Vriendelijk zijn en een woordje uitleg geven (bv wanneer je de weg vraagt naar de toiletten) is blijkbaar teveel gevraagd in 'bizie lizie'... nochtans was het er op dat ogenblik, en op een dinsdagmiddag helemaal niet 'bizie'. Slecht bezig.

Alexei
Alexei recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Leuke wijnen op de kaart!

Veel keuze uit Belgische/Franse gerechten. Varkenswangetjes zeker een aanrader!! Heel lekker klaargemaakt voor een correcte prijs. Zeer leuke wijnen op de kaart voor diegenen die er iets van kennen en durven.

Gladys
Gladys recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

niets dan lof

De bediening was charmant en zeer vriendelijk, voorgerecht garnaal- en kaaskroket... Om je vingers af te likken! niet te vet maar wel heerlijk vol :), hoofdgerecht Onglet Robbespierre (saignant gebakken) rucola, parmezaan, balsamico en ovenaardappelen... verrukkelijk en het dessert... De perfecte afsluiter! Profiterolles met vanilleijs en warme chocoladesaus. Een echte aanrader!

fred
fred recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere, Price/quality

Top

Een nieuw, fijn adresje gevonden, heel lekker gegeten in een tof kader en vriendelijke bediening

Marijke

Lekker eten, maar ze proberen je echt wel geld...

Als eerste kregen we de suggestiekaart in handen. Daarop stondemn aleen 2 duurdere aperitieven. Ik moest zelf naar andere aperitieven vragen. Toen kregen we de andere kaart te zien. We hadden op de gewone kaart huiswijn gezien voor 16 eur en vroegen dus een karaf. Weer werd naar de suggestiekaart verwezen. Daarop stonden ook 3 huiswijnen. De goedkoopste, 17 eur voor halve liter, zou naar niets smaken. Weer zon truc om je meer te doen uitgeven. Een fles bru kost 7,90 eur. Ook wel veel lijkt me. Conclusie. Hoofdgerechten normaal van prijs, maar drinken echt wel duur en nooit meer voor ons. Eten zelf was wel lekker, maar weegt niert op tegen zo een mentaliteit.

Nicole

prijs/kwaliteit correct

Lekker eten zonder te veel onnodige ingrediënten. Vriendelijk niet-opdringerig personeel. Gezellig kader.

Jacques

Goede omgeving en lekker maar vrij zwaar menu!...

Goede omgeving en lekker maar vrij zwaar menu! Witte wijn niet laten voorproeven en slordige bediening. Verkeerde rekening maar wel rechtgezet. Voor ons echt niets speciaals! Fles wijn niet aan tafel en niet volledig uitgeschonken!

Patricia

Echt de moeite waard en voor herhaling vatbaar

Perfecte sfeer, uitstekende keuken en fantastische en discrete bediening. Ook voldoende tijd gelaten tussen de verschillende gangen Zeker een zaak om te onthouden en nog eens terug naar toe te gaan

Johan

Gezellig en lekker eten.

De menu's die wij bestelde waren zeer lekker (eend en varkenswangetjes). Het nagerechten was ook perfect. De sfeer in het restaurrant want ook goed met alleen een kleine opmerking dat de achtergrond muziek iets luider mocht. Er zijn verschillende kamers die elk een eigen inrichtingen hebben en dat is ook leuk. Alleen waar wij zaten, was ingericht met kenmerken van dieren, zouden de tafeltjes iets meer uit elkaar mogen zodat je toch wat diskreter een gesprek kan voeren zonder dat een ander kan mee volgen. Voor de rest was het in orde.

vera

gewoon goed

gewoon een goed reaurant pijs/kwaliteit. Boven wel gezelliger dan beneden.