Transit

De Vrièrestraat 4 2000 ANTWERP  (   )

An
Nuyens
Dined on: unknown

Fijne en zeer vriendelijke ontvangst. Heel...

Fijne en zeer vriendelijke ontvangst. Heel leuke bediening en super lekker menuutje gegeten. Een aangename nieuwe ontdekking.

Wim
Wauters
Wim recommends this restaurant for: Couples, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Ontbijt

Gezellig,warm en heel lekker ontbijt!!

Desiree
Guijt Jonker
Desiree recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Zoals het hoort

Hartelijk ontvangst door de eigenaren. Weekendje antwerpen geweest en je moet hier ontbijten. Wil je ongedwongen van je ontbijt genieten dan is dit the place to be. Wat je maar kan bedenken staat op tafel en voor de prijs hoef je het niet te laten. Beter hier dan een suf ontbijt op je Hotel. Dank en tot de volgende keer. Ps nemen we de paraplu weer mee terug haha. Groetjes Theo en Desiree (de Chef)

Guy
Van den Houdt
Guy recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere, Price/quality

Een wauw ervaring

al bij het betreden van het restaurant voelden we ons op ons gemak door het warme welkom ,alsof we uitgenodigd waren bij vrienden Het aperitief , de zeer lekkere soep en de gesmaakte chocolademousse overtrof onze verwachtingen. De zeer goed diverse uitgezochte keuze van de 4 hoofdschotels was gewoon zeer goed. Dit alles met een lekker wijntje en tegen een faire prijs. Kortom, een aanrader. We komen hier zeker nog terug met onze kameraden. Guy& Patsy

Stefan
Hameau
Stefan recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Lekker eten en een zeer vriendelijke bediening. Deze mensen verdienen het bezoek van veel levensgenieters.

Daniel Liberman
Reviewed on  10/09/2015

Bedankt voor alle reviews , en hopelijk tot binnenkort. Ria & Daniel

Armand
Mertens
Armand recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Een leuk begin van een nieuwe dag

Zijn er gaan ontbijten net voor ons vertrek voor een driedaagse in Frankrijk. Zeer uitgebreid ontbijt, lekkere verse broodjes en croissants. Ruime keuze aan beleg en nog een roereitje er bovenop. De zeer vriendelijke bediening bracht ons direct in vakantiestemming. Bij ons vertrek werd nog gevraagd of we de koffiekoekjes wilden meenemen voor onderweg !!!!! Als dat geen goede service is. Gaan bij gelegenheid er zeker nog eens ontbijten. Groetjes Armand

Daniel Liberman
Reviewed on  31/07/2015

Dag Armand, Bedankt voor zo'n aangename commentaar. Tot binnenkort. Ria &Daniel

Georges
Blinder
Georges recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Buitengewoon lekker!

Heerlijke verse gerechten! Heel aangename en vriendelijke bediening!

Walter
Callebaut
Walter recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Gewéldig lekker en krakend vers!!!

Vanmiddag bij 'Transit' geweest. Altijd weer een super ervaring! Eerst een met-liefde-gemaakte Gin Tonic 'méditerranée' (met thijm!) gedronken, en daarna heerlijk smullen van een ciabatta met veel extra groentjes erbij. Transit is een echte aanrader! Ik hoop dat de vele bezoekers aan de eetgelegenheden op de Marnixplaats ook eens achter 't hoekje gaan kijken ... om zich daar te laten verrassen door Ria & Daniel!

Michiels
Gary

Heel lekker

Telkens ik er ga weet men mij te verassen met een heel lekker slaatje

Manu
Fischer