De Kaai

Rijnkaai 94

Belgian-French

Show phone number Email Website Facebook

Gelegen in de oude haven van Antwerpen bevindt zich aan de oever van de Schelde een stijlvol en “loungy” restaurant. Het unieke uitzicht over de rivier biedt een romantisch en stijlvol kader gecombineerd met een uitgelezen kaart.

Of het nu gaat om een klein hapje, een uitgebreid familiaal diner of een zakenlunch, restaurant De Kaai biedt u alles wat u wenst. Onze keuken biedt verse foccacia’s, pasta’s, heerlijke salades, vlees- en vis gerechten en lekkere desserts. Allemaal vers en huisgemaakt!

Op regelmatige basis passen we onze suggestiekaart aan zodat u steeds seizoensgebonden heerlijke maaltijden kan proeven. Enkele terugkomende suggesties zijn de asperges, mosselen en oesters. U steeds aangeboden op verschillende wijze.

Het grote zuid-west georiënteerde terras op hoogte zal de ervaring alleen nog maar specialer maken. Voor uw gemak is er een ruime en gratis parking.

facebook

Facilities Children's menus, Parking, Air conditioning, Terrace, Wi-fi, Child friendly Atmosphere Industrial settings

383 persons have written a review about DE KAAI

Annette W.
Reviewed on 21/03/2017

Fred W.
Reviewed on 20/03/2017
Fred W.recommends this restaurant for:

András E.
András E.recommends this restaurant for:

Pas donné, mais ca vaut le prix. Des plats...

Pas donné, mais ca vaut le prix. Des plats délicieux, un service professionnel et une vue superbe sur l'Escaut.

Els F.
Els F.recommends this restaurant for:

Het personeel deed enorm haar best om het naar...

Het personeel deed enorm haar best om het naar onze zin te maken. Heel fijne plaats om samen te komen met vrienden, en een feestje te bouwen!

Anne M.

Olaf H.