Reviews for Griekse Taverne

Book
8.4
wendy

gezellig en lekker

gezellige plaats. kregen veel op ons bord dus ws zeker goed

Ton

Gezellige Griekse sfeeravond

Alles was zonder meer goed te noemen tegen een zeer redelijke prijs. Wel jammer dat uw website aangaf dat het mogelijkk was om met een credit card kon betalen, doch dit is niet juist. Men kan huier uitsluitend contant betalen.

Ann

Griekse Taverne

Gisteren voor de eerste keer gaan eten in de 'Griekse Taverne', zeer lekker gegeten, goede service, zeker voor herhalng vatbaar. Dit adres is een aanrader.

Van Linden

Genietend, maar met harde stoeltjes.

- Zeer lekker eten, zeker wat betreft prijs/kwaliteit-verhouding - Maar helaas vreselijk harde stoelen...

Alois

GOED

aLS JE BINNEN IN HET RESTAURANT BENT LIJKT HET OOK OF JE BENT IN GRIEKENLAND

Marie-Jose

Een gezelig, sfeervol en lekker grieks restaurant.

Op een koude winterdag, had ik een zuiders vakantiegevoel. Gezellig lekker warm binnen met een lekker glaasje en zeer lekkere souvlaki, gevolgd door een baklava-dessert. Om dit gezellig diner af te sluiten kregen we van het huis een degustatie drankje ! Heel de avond hebben we genoten van gezellige griekse muziek. Gewoon super, zeker en vast een aanrader.

Gerry

mmmmm

heb heel lekker gegeten...het interieur is wel simpel, mss wel typisch grieks :-). maar uiteindelijk gaat men naar een restaurant om te eten :-) en dat was lekker. wat zeker ook mag gezegd worden is dat de bediening heel gemoedelijk ging en dat die jongen mij met plezier bediende

Peter

Lekker gegeten. Punt.

Lekker gegeten, wel enkel een hoofdplat (moussaka met een slaatje "on the side") genomen en die was lekker zonder meer. Geen superhartelijke ontvangst maar wel correct en efficient (zoals het hoort). Bediening door een jongedame was zeer attent. Zou er zeker nog terug gaan en ook eens de voor-en nagerechten willen proeven.

willy

super

heel goeie bediening,gezellig,lekker eten.

bert

gezellig na een dagje stadsbezoek

gezellig restaurant, tafels staan te dicht naast elkaar om als koppel gezellig te dineren.