Very Good 8.3 Score based on 50 reviews

Sint Jansvliet 23

French Belgian-French Seasonal

Mon thu

Show phone number Email Website

Op een steenworp van de Grote Markt en de Groenplaats, vindt u het gezellige restaurant “De Baritons” dat sinds 17 jaar een vaste waarde is in het hartje van Antwerpen. Het hele jaar door zorgt Gino Vlaminck en zijn team voor een warm ontvangst en een uiterst vriendelijke bediening.

Met veel aandacht en liefde serveren zij u seizoensgebonden gerechten met dagverse ingrediënten die elke week vernieuwd worden naar gelang het aanbod van de markt. De chef kijkt er zelf op toe dat u enkel de beste producten voorgeschoteld krijgt en zorgt ervoor dat variatie troef is in dit zonnige eethuis!

FACEBOOK
facebook

OPENINGSUREN
Wij zijn gesloten op maandag en dinsdag.
Verder doen wij de zaak open voor groepen vanaf 10 personen (enkel op reservatie).

Facilities Ambiance Cool, Possibility to book real-time, Terrace, Wi-fi Atmosphere Authentic surroundings, Romantic setting
Payment methods Maestro, Master Card, Visa, Bancontact

50 persons have written a review about DE BARITONS

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Groups 12%
  • Kids 12%
  • Business lunch/dinner 23%
  • Gastronomy 34%
  • Price/quality 56%
Heidi Van Deuren
Heidi recommends this restaurant for:
Reviewed on 26/02/2017

vriendelijke ontvangst en aangenaam kader Volge...

vriendelijke ontvangst en aangenaam kader Volgens ons was de filet pur geen filet pur (er zaten zenuwen in), de 'goed doorbakken' steak was op een vreemde manier geserveerd, in stukjes gesneden met als resultaat dat er van de filet niet veel over bleef en hij kostte 30 euro prijs-kwaliteit volgens ons buiten proportie, te duur voor wat je krijgt entrecôte en tonijnsteak wel zeer lekker, maar ook vrij duur voor de geserveerde portie

Inneke D.
1 Review
Reviewed on 08/01/2017

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is...

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is goed en goede service

Joke M.
Joke M. recommends this restaurant for:
Reviewed on 26/12/2016

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bedienin...

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.

Ronald Baldus
Reviewed on 22/10/2016

Goede vriendelijke bediening....

Goede vriendelijke bediening.

Jean Luc Sibiet
Jean Luc recommends this restaurant for:
Reviewed on 06/06/2016

Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding in A'pen

Dit was een zeer aangename ontdekking in het centrum van Antwerpen. Zeer attente bediening die erop wees dat de asperges nog moesten geschild worden (dus zeer vers bereid) en dat dit toch 20 minuten kon duren voor de voorgerechten zouden klaar zijn; de twee vleesgerechten ware van zeer goede kwaliteit en zeker voldoende groot; de huiswijnen, zowel rood als wit, waren van goede kwaliteit; ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen

Maxime van Bergen
Maxime recommends this restaurant for:
Reviewed on 22/04/2016

Zoals het hoort

Het eten was lekker, de wijn smaakte en de bediening had een goede feeling met het clienteel. Wij komen zeker terug.

Maxime van Bergen
Reviewed on 18/03/2016

Zeer lekker!

Het eten was zeer goed, de bediening was zeer vriendelijk en wij komen zeker terug. Meer moet dat niet zijn!

paul lockkamper
paul recommends this restaurant for:
Reviewed on 24/01/2016

Lekker eten

Een gezellig en aangenaam avondje gehad met onze AH restaurant actie. Bij aankomst was het zeer druk maar na verloop van tijd keerde de rust terug,nog gezellig babbeltje kunnen doen met patron en bediening. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Maarten Smets
1 Review
Maarten recommends this restaurant for:
Reviewed on 11/01/2016

Zeer lekker

Zeer lekker Gegeten , zeer vriendelijke bediening een echt aanrader wij komen zeker terug .