Very Good 8.8 Score based on 32 reviews

Sint Jansvliet 23

French Belgian-French Seasonal

Mon thu

Show phone number Email Website

Op een steenworp van de Grote Markt en de Groenplaats, vindt u het gezellige restaurant “De Baritons” dat sinds 17 jaar een vaste waarde is in het hartje van Antwerpen. Het hele jaar door zorgt Gino Vlaminck en zijn team voor een warm ontvangst en een uiterst vriendelijke bediening.

Met veel aandacht en liefde serveren zij u seizoensgebonden gerechten met dagverse ingrediënten die elke week vernieuwd worden naar gelang het aanbod van de markt. De chef kijkt er zelf op toe dat u enkel de beste producten voorgeschoteld krijgt en zorgt ervoor dat variatie troef is in dit zonnige eethuis!

FACEBOOK
facebook

OPENINGSUREN
Wij zijn gesloten op maandag en dinsdag.
Verder doen wij de zaak open voor groepen vanaf 10 personen (enkel op reservatie).

Facilities Ambiance Cool, Possibility to book real-time, Terrace, Wi-fi Atmosphere Authentic surroundings, Romantic setting
Payment methods Maestro, Master Card, Visa, Bancontact

32 persons have written a review about DE BARITONS

This restaurants is recommended for:

• Couples 90%
  • Groups 20%
  • Kids 10%
  • Business lunch/dinner 20%
  • Gastronomy 40%
  • Price/quality 50%
Inneke D.
Reviewed on 08/01/2017

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is...

Gezellig vriendelijk en prijs kwaliteit is goed en goede service

Joke M.
Joke M. recommends this restaurant for:
Reviewed on 26/12/2016

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bedienin...

Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening.

Ronald Baldus
Reviewed on 22/10/2016

Goede vriendelijke bediening....

Goede vriendelijke bediening.

Jean Luc Sibiet
Jean Luc recommends this restaurant for:
Reviewed on 06/06/2016

Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding in A'pen

Dit was een zeer aangename ontdekking in het centrum van Antwerpen. Zeer attente bediening die erop wees dat de asperges nog moesten geschild worden (dus zeer vers bereid) en dat dit toch 20 minuten kon duren voor de voorgerechten zouden klaar zijn; de twee vleesgerechten ware van zeer goede kwaliteit en zeker voldoende groot; de huiswijnen, zowel rood als wit, waren van goede kwaliteit; ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen

Maxime van Bergen
Maxime recommends this restaurant for:
Reviewed on 22/04/2016

Zoals het hoort

Het eten was lekker, de wijn smaakte en de bediening had een goede feeling met het clienteel. Wij komen zeker terug.

Maxime van Bergen
Reviewed on 18/03/2016

Zeer lekker!

Het eten was zeer goed, de bediening was zeer vriendelijk en wij komen zeker terug. Meer moet dat niet zijn!

paul lockkamper
paul recommends this restaurant for:
Reviewed on 24/01/2016

Lekker eten

Een gezellig en aangenaam avondje gehad met onze AH restaurant actie. Bij aankomst was het zeer druk maar na verloop van tijd keerde de rust terug,nog gezellig babbeltje kunnen doen met patron en bediening. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Maarten Smets
Maarten recommends this restaurant for:
Reviewed on 11/01/2016

Zeer lekker

Zeer lekker Gegeten , zeer vriendelijke bediening een echt aanrader wij komen zeker terug .

C Meun
Reviewed on 27/12/2015

Tegenvaller

Wij hadden de AH kaarten en dachten we gaan eens eten in Antwerpen op tweede kerstavond. We werden vriendelijk ontvangen. Er was een vast menu, maar het klonk allemaal zeer lekker en dat was het ook. Het was zeer jammer dat we tussen het voorgerecht en hoofdgerecht een uur lang hebben zitten wachten. Na dat we vroegen wat er aan de hand was, werd er gezegd dat het zo druk was. Ja, dan moet je niet al die reserveringen aannemen als je het niet aankunt. Als troost kregen mijn man en ik een glaasje wijn van het huis. Wat ook wel opviel, dat het erg weinig eten was voor veel geld en dat ondanks de kortingskaarten. Fam. Meun uit zeeland

Gino Vlaminck
Reviewed on 30/12/2015

Beste bedankt voor uw reactie dat U wat langer heeft moeten wachten is normaal op 2de kerst is het overal pokke druk zo ook bij ons. We hebben ons best gedaan om iedereen een plaats te geven en zo snel mogelijk eten te geven U heeft zelfs nog 2 glazen wijn gekregen van ons ter waarde van 9.60 eur Tja het woord TEGENVALLER is mij dan ook wat overdreven en een kleine 100 euro voor 4 personen voor een driegangen menu lijkt mij toch niet veel geld grts

Inez Chappel
Inez recommends this restaurant for:
Reviewed on 05/12/2015

een onverwacht fijn etentje

Via de dinerbon van AH dit restaurant leren kennen, fijne uiterst vriendelijke bediening, traditionele keuken maar op een geraffineerde en net iets specialere manier klaargemaakt, zeker aan te bevelen ...en om terug te gaan Inez