Very Good 8.4 Score based on 9 reviews

Davide Giarratana - Rocco De Duglielmo (chef) - Pasqualino Melucci Chef

Italian Vegetarian Pasta

WEDNESDAY

Show phone number Email Website Facebook

Primo opende in 2014 opnieuw zijn deuren onder leiding van Sabine De Bel.

U proeft hier de authentieke Italiaanse keuken. We werken enkel met de beste producten uit Italië, deze zorgen voor de unieke puurheid van onze gerechten.
Ons Restaurant beschikt over een open keuken, u ziet er onze drie Italiaanse chefs uit Puglia, Rome en Napels aan het werk. Elke maand zorgen zij voor speciale suggesties, inspiratie halen ze uit de keuken van hun thuisfront.

Het Restaurant is gelegen op het gezelligste plein van Antwerpen: "De dageraadplaats". In de zomer kunt u hier genieten op ons terras en als u kinderen heeft, kunt u hen perfect in de gaten houden terwijl zij ravotten op het plein.

Het restaurant heeft ook een bovenverdieping en een aparte ruimte, ideaal voor het organiseren van een privé feestje of vergadering.
Bent u jarig? Vier uw verjaardag in Primo en de jarige krijgt een gratis hoofdgerecht.

Openingsuren:
Lunch
Ma-vrij: 12.00u tem 14.00u
Dinner
Ma-do: 18.00u tem 21.30u
Vrij-zat: 18.00u tem 22.00u
Zon/feestdagen: 18.00u tem 21.30u

facebook

Facilities Ambiance Cool, RestoBookings Promotions, Possibility to book real-time, Playground, Private room, Children's menus, Children's play area, Terrace, Home Cooking, Take-away, Wi-fi, Child friendly, Meeting, Vegetarian menu Atmosphere Authentic surroundings, Industrial settings, Vintage
Payment methods Maestro, Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

9 persons have written a review about RESTAURANT PRIMO PASTA & VINI

This restaurants is recommended for:

• Couples 80%

Johan V.
Reviewed on 29/11/2016

Karl D.
Reviewed on 21/11/2016

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals...

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals ik het graag heb. Lekker eten, maar de wijnen konden beter.

Rosette G.
Reviewed on 16/11/2016
Rosette G.recommends this restaurant for:

Geert Van den Hende
Reviewed on 28/03/2016
Geertrecommends this restaurant for:

Helemaal goed

Voortreffelijke keuken, vlotte bediening, ruime keuze op de kaart en nog een aantal dagsuggesties er bovenop. Setting is ook prima, en we krijgen op einde (op Paasdag) er een aantal chocoladen eitjes bovenop wat ons etentje helemaal af maakte. Op de koop toe viel de prijs mee. We kwamen speciaal van Gent voor dit etentje wat bepaalde huisgenoten nogal 'silly' vonden, maar achteraf zwegen ze en namen ze er de terugrit van een uurtje er gerust bij :-).

Denise Hagenaars
Reviewed on 06/12/2015
Deniserecommends this restaurant for:

Primo altijd Prima

We komen regelmatig bij Primo en zijn er altijd van gecharmeerd! Super lekker en gezellig zitten. Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan! we zijn nu 2 weken geleden geweest en we hadden helaas wel last van de riool/toilet lucht. Nu zaten we er ook precies recht voor, maar als je naar de toilet gaat kan je maar beter je neus dicht houden. Gelukkig rook het eten wel lekker dat je de geur even niet rook. Jammer is dat wel. We komen er nu al een paar jaar, en het personeel is vriendelijk. Maar ze kunnen stiekem niet tippen aan een jongen die daar heeft gewerkt. (we zien hem nu niet meer, dus nemen we aan dat hij er niet meer werkt) Jongeman met een snorretje die alles precies, en leuk wist te vertellen over het menu. (geen idee hoe hij heet) We missen hem wel hoor!

Daisy Hutsebaut
Reviewed on 07/10/2015
Daisyrecommends this restaurant for:

Willy Verbist
Reviewed on 22/08/2015
Willyrecommends this restaurant for:

de echte Italiaanse smaken

De pasta's zijn overheerlijk, met verse producten, De risotto van de chef is niet te evenaren. Heerlijke semi freddo met limoncello als dessert.. Vriendelijke attente bediening.

Francis van Soelen
Reviewed on 18/05/2015
Francisrecommends this restaurant for:

Uitmuntend authentiek Italiaans!!!

Gisterenavond gaan eten met mijn man voor zijn verjaardag. We kregen een cocktail van het huis wegens online reserveren. Primo is ons aangeraden door een goede vriendin. Gelukkig heeft ze dit gedaan want het was héérlijk zalig genieten vanaf het onthaal tot en met het natafelen na het dessert. Bediening was zeer attent op alle vlakken! En het eten was het summum geweest van ons bezoek! Vooral de gegrild inktvis was smullen. Het was zeer moeilijk kiezen uit het aanbod op het menu als op het suggestiebord omdat alles ons heerlijk leek. Zeer jammer dat we slechts 1 voor-en hoofdgerecht op konden anders hadden we nog bijbesteld. Zo lekker waren onze gerechten waarvoor we eindelijk gekozen hebben! Zeer authentiek Italiaans en de locatie met zicht op de Dageraadplaats is zeer geanimeerd. Doe zo voort Primo team! Ons zien jullie zeker terug want onze kinderen zijn ook dol op Italiaanse keuken. Onze dochter is fan van pasta alle vongole nadat ze dit voor het eerst gegeten heeft in Follonica tijdens onze zomervakantie vorig jaar!