Very Good 8.5 Score based on 16 reviews

Davide Giarratana - Rocco De Duglielmo (chef) - Pasqualino Melucci Chef

Italian Vegetarian Pasta

WEDNESDAY

Show phone number Email Website Facebook

Primo opende in 2014 opnieuw zijn deuren onder leiding van Sabine De Bel.

U proeft hier de authentieke Italiaanse keuken. We werken enkel met de beste producten uit Italië, deze zorgen voor de unieke puurheid van onze gerechten.
Ons Restaurant beschikt over een open keuken, u ziet er onze drie Italiaanse chefs uit Puglia, Rome en Napels aan het werk. Elke maand zorgen zij voor speciale suggesties, inspiratie halen ze uit de keuken van hun thuisfront.

Het Restaurant is gelegen op het gezelligste plein van Antwerpen: "De dageraadplaats". In de zomer kunt u hier genieten op ons terras en als u kinderen heeft, kunt u hen perfect in de gaten houden terwijl zij ravotten op het plein.

Het restaurant heeft ook een bovenverdieping en een aparte ruimte, ideaal voor het organiseren van een privé feestje of vergadering.

Openingsuren:

Ma-do: 18.00u tem 21.30u
Vrij-zat: 18.00u tem 22.00u
Zon/feestdagen: GESLOTEN

facebook

Facilities Ambiance Cool, RestoBookings Promotions, Possibility to book real-time, Playground, Private room, Children's menus, Children's play area, Terrace, Home Cooking, Take-away, Wi-fi, Child friendly, Meeting, Vegetarian menu Atmosphere Authentic surroundings, Industrial settings, Vintage
Payment methods Maestro, Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

16 persons have written a review about RESTAURANT PRIMO PASTA & VINI

This restaurants is recommended for:

• Couples 80%
  • Gastronomy 20%
  • Price/quality 80%
AS verzekeringen Jasmine
1 Review
AS verzekeringen recommends this restaurant for:
Reviewed on 21/04/2017

Ik wil me even verduidelijken waarom ik heb...

Ik wil me even verduidelijken waarom ik heb doorgegeven dat ik niet tevreden ben. Er waren twee serveersters, een jonge met zwart haar en iemand met blond haar. Diegene met het donker haar was heel vriendelijk, daar kan niets over gezegd worden. De andere daarentegen was onvriendelijk. De klantbediening kan dan ook nog verbeterd worden! Ik had twee mails gestuurd en gebeld om door te geven dat onze reservatie werd gewijzigd van 17 personen naar 15 personen. Toen we echter binnen kwamen zei de serveerster onmiddelijk van: aah hadden jullie niet voor 17 gereserveerd? De communicatie kan dus ook nog verbeterd worden. Het eten was wel heel lekker, dat mag ook gezegd worden!

Martine Clement
1 Review
Martine recommends this restaurant for:
Reviewed on 17/04/2017

ik ben tevreden, want heb lekker gegeten voor...

ik ben tevreden, want heb lekker gegeten voor en goede prijs. Toch zou ik nooit meer de risotto met artisjok kiezen. Ik had namelijk niet verwacht dat de blaadjes erin zouden zitten, ik verwachtte eerder de 'fond'. Ik vond het vervelend eten, vergelijkbaar met de graten van een vis.

Caroline Vandenweghe
1 Review
Caroline recommends this restaurant for:
Reviewed on 14/04/2017

Lekker eten, prijskwaliteit goed. Alleen jamme...

Lekker eten, prijskwaliteit goed. Alleen jammer dat de beloofde gratis aperitief voor online reservatie niet meer geldig bleek te zijn ook al stond het nog op de site. Zet dat dan niet op de site !

Karl D.
Reviewed on 21/11/2016

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals...

Gezellige trendy zaak, met bediening, zoals ik het graag heb. Lekker eten, maar de wijnen konden beter.

Geert Van den Hende
1 Review
Geert recommends this restaurant for:
Reviewed on 28/03/2016

Helemaal goed

Voortreffelijke keuken, vlotte bediening, ruime keuze op de kaart en nog een aantal dagsuggesties er bovenop. Setting is ook prima, en we krijgen op einde (op Paasdag) er een aantal chocoladen eitjes bovenop wat ons etentje helemaal af maakte. Op de koop toe viel de prijs mee. We kwamen speciaal van Gent voor dit etentje wat bepaalde huisgenoten nogal 'silly' vonden, maar achteraf zwegen ze en namen ze er de terugrit van een uurtje er gerust bij :-).

Denise Hagenaars
1 Review
Denise recommends this restaurant for:
Reviewed on 06/12/2015

Primo altijd Prima

We komen regelmatig bij Primo en zijn er altijd van gecharmeerd! Super lekker en gezellig zitten. Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan! we zijn nu 2 weken geleden geweest en we hadden helaas wel last van de riool/toilet lucht. Nu zaten we er ook precies recht voor, maar als je naar de toilet gaat kan je maar beter je neus dicht houden. Gelukkig rook het eten wel lekker dat je de geur even niet rook. Jammer is dat wel. We komen er nu al een paar jaar, en het personeel is vriendelijk. Maar ze kunnen stiekem niet tippen aan een jongen die daar heeft gewerkt. (we zien hem nu niet meer, dus nemen we aan dat hij er niet meer werkt) Jongeman met een snorretje die alles precies, en leuk wist te vertellen over het menu. (geen idee hoe hij heet) We missen hem wel hoor!

Willy Verbist
Willy recommends this restaurant for:
Reviewed on 22/08/2015

de echte Italiaanse smaken

De pasta's zijn overheerlijk, met verse producten, De risotto van de chef is niet te evenaren. Heerlijke semi freddo met limoncello als dessert.. Vriendelijke attente bediening.

Francis van Soelen
1 Review
Francis recommends this restaurant for:
Reviewed on 18/05/2015

Uitmuntend authentiek Italiaans!!!

Gisterenavond gaan eten met mijn man voor zijn verjaardag. We kregen een cocktail van het huis wegens online reserveren. Primo is ons aangeraden door een goede vriendin. Gelukkig heeft ze dit gedaan want het was héérlijk zalig genieten vanaf het onthaal tot en met het natafelen na het dessert. Bediening was zeer attent op alle vlakken! En het eten was het summum geweest van ons bezoek! Vooral de gegrild inktvis was smullen. Het was zeer moeilijk kiezen uit het aanbod op het menu als op het suggestiebord omdat alles ons heerlijk leek. Zeer jammer dat we slechts 1 voor-en hoofdgerecht op konden anders hadden we nog bijbesteld. Zo lekker waren onze gerechten waarvoor we eindelijk gekozen hebben! Zeer authentiek Italiaans en de locatie met zicht op de Dageraadplaats is zeer geanimeerd. Doe zo voort Primo team! Ons zien jullie zeker terug want onze kinderen zijn ook dol op Italiaanse keuken. Onze dochter is fan van pasta alle vongole nadat ze dit voor het eerst gegeten heeft in Follonica tijdens onze zomervakantie vorig jaar!