Reviews for Radis Noir

Book
8.9
Raf

Een omwegje zeker waard.

Wij hebben genoten van het gastronomisch samengesteld menu, waarbij het onmogelijk was om te kiezen welke van de drie gangen de smakelijkste was.

Ann

Excellente lunch

Heerlijk gegeten, vriendelijk en correcte bediening, eerlijke ingredienten in een zeer goede en frisse combinatie.

Hugo

aangenaam tafelen

het was zoals steeds zeer lekker. Voorgerecht excellent.(verse zeebaars) Cuisson hoofdschotel perfect. (kreeft) Nagerecht harmonieus lekker(warme en koud - frambozen en zeer lekker ijs) koffie met versnaperingen - meer dan in orde. Kijken al uit naar volgende keer. Bedankt. Hugo en Anita

Kris

Respect voor het product

Pure, lichte keuken met kwaliteitsvolle ingrediënten, geen vergezochte smaakcombinaties of moleculaire experimenten. Men speelt redelijk op veilig met klassieke creaties, maar die zijn wel nagenoeg perfect uitgevoerd. Persoonlijke service, de chef houdt contact met de klanten. Mogelijkheid om lekkere producten te kopen in het winkeltje.

LUCIEN

LEUKE TOTAALERVARING

IN EEN WOORD FANTASTISCH EN ZEKER NOG EEN BEZOEKJE WAARD

Hans

Een aanrader

Wij zijn zeer tevreden van ons bezoek aan restaurant Radis Noir: sympathieke ontvangst, lekkere gerechten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker komen we terug!

janssens

een super-prachtige ervaring

Door resto-week hebben wij dit adres, voorheen onbekend voor ons, geprobeerd. Alleen superlatieven konden wij uiten voor de verschillende aspecten van zulk een ervaring. Een aanrader

Raf

Pure keuken

Pure keuken zonder al te veel franjes. De smaken waren heerlijk, alles paste goed bij elkaar. Het restaurant is gemakkelijk te bereiken, heeft een modern interieur zonder al te koel over te komen.Vriendelijke,vlotte bediening.Genieten...

Bruno

Geweldig genoten van een heerlijk diner met...

De sfeer, de bediening en zeker ook de smaak; alles past hier perfect bij elkaar!