Dawn-Louise

Lekker eenvoudig

Het eten is er lekker en eenvoudig. Wat je besteld, is wat je krijgt. Mensen met honden zijn steeds welkom en dat is op het Kiel tegenwoordig niet zo evident. Ze krijgen een koekje en wat water. De weekmenu is steeds afwisselend en lekker voor een scherpe prijs.

Eric

Onvriendelijkheid troef

Al jaren geven we het cafe steeds een 'laatste' kans. Maar na vandaag is de maat echt wel vol. Wij zijn zeer gemakkelijke klanten maar de onvriendelijkheid waarmee we steeds opnieuw bediend worden is er echt over. Als je dan de rekening vraagt krijg je een zware zucht terug omdat de dienster nog eens moet lopen. Bij het binnenkomen kregen we al de boodschap dat we 'er niet op moesten rekenen dat de parasols opengingen als het eventueel zou regenen', hoewel we daar zelfs geen vraag of opmerking over gegeven hadden. De 3 vorige keren was ook steeds alles te veel en voelden we ons niet welkom. Gelukkig hadden de mensen naast ons hetzelfde gevoel zodat we zeker zijn dat het niet aan ons ligt. Ook wij zijn werkende mensen die in het weekend graag iets eten en drinken. Maar een minimum aan vriendelijkheid en beleefdheid is zeker biet te veel gevraagd. Na meer dan 20 jaar zelf in de horeca gewerkt te hebben, weet ik dat het hard werken is Laar de klanten hebben dit nooit moeten bekopen. Dus tot nooit meer GC Den Tir