Reviews for De Violin

8.4
Linda

Zeer goed restaurant

Het was in De Violin, zeer lekker en sfeer vol, een zeer lekkere keuken, de bediening was uitstekend, en het restaurant is zeer gezellig, het was ook zeer goed bereikbaar met de tram

alex

lekker, fijn, smaakvol

Het eten was erg lekker. Gezellige sfeer en een fijne bediening

TINE

resto waar ik zèker nog terug kom !

een eerder ouder ingericht restaurant waar warmte en gezelligheid uitsraalt; vlotte en vriendelijke bediening en ruim voldoende fijne keuken op je bord.Een aandachtige ober (= eigenaar?) die regelmatig kwam kijken en bijschenken.Aanbevelenswaardig als je van cosie houdt!

Gaby

Ontspannend lekker avondvullend uitje

Prima ontvangst. Lekkere amuse en zeer geslaagd diner met goed gekozen aangepaste wijnen. Onze vraag of 1 van de desserten kon vervangen worden was absoluut geen probleem en ze hebben dan ook voor een zeer lekkere vervanging gezorgd. Kortom een uiterst geslaagde avond. We gaan zeker nog eens terug om het restaurant verder te proeven.

jean

zeer goed

dit restaurant is een aanrader

Peter

culinaire topper met klassieke keuken

Hebben ons verblijf daar als zeer aangenaam ervaren. Werden zeer vriendelijk ontvangen en heel de tijd ook even vriendelijk geserveerd. Mevrouw heeft kennis van zaken en kent haar stiel heel goed. Hebben het menu met bijpassende wijnen genomen wat een schot in de roos was. De wijnen waren zeer zeer goed en pasten perfect bij het eten. De rode wijn was een echte topper en zalig om van te genieten. De wijn werd ook rijkelijk geschonken wat we zeer konden apprecieren. Dessert was van eenzelfde hoge kwaliteit als heel het menu en hebben alle 5 een zeer goede herinnering aan ons bezoek. We zullen zeker nog eens terug keren. Het interieur is wat gedateerd, maar verder is dit een top adres.

Etienne

gezellige persoonlijke sfeer

verwelkoming van de patron Dit geeft een gezellige huiselijke sfeer 3 gangen voor 28 € met een volledig drankenpakket voor 20 € koffie incl

Hilde

geslaagd etentje

Na een aangename ontvangst werd ons een ruime tafel toegewezen. Het menu werd ons voorgesteld en de mogelijkheid om een drank-arrangement te nemen voor 20 euro (apero, aangepaste wijnen, water, koffie en versnaperingen) wat wij prompt deden. Alles lekker en verzorgd van voor- tot nagerecht. Het restaurant straalt een rustige, gezellige sfeer uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Erik

Lekker en verzorgd eten in een gezellige rustie...

Persoonlijk en warm onthaal geven je een relax gevoel van bij het binnenkomen. Lekker en verzorgd eten in een rustieke en aangename omgeving.

Mieke

Lekker gegeten, aangename sfeer en bediening

De violin serveert een eerlijke keuken, de porties zijn voldoende en er zijn verassingen in het menu ingebouwd. De bediening is vriendelijk en correct. Een avondje romantisch tafelen kan je hier zeker.