Reviews for 2140 (eenentwintigveertig)

7.2
Frank
Frank recommends this restaurant for: Trendy atmosphere

Gezellig maar niet lekker

2140 is een gezellige brasserie waar je goed wordt bediend door vriendelijke mensen. Het eten is er echter veel te duur én niet zo lekker. Mijn vrouw en ik bestellen een Cesar Salad. We krijgen een trog bedorven salade, bedolven onder saus, croutons uit een zakje en een gefrituurde gepaneerde kipsate uit de diepvries. Als kers op de taart krijgen we daarna een Irish Coffee met (écht walgelijk) bedorven room... en de rekening. Zoals gezegd: gezellig en vriendelijke mensen... maar wij gaan volgende keer toch liever ergens anders eten.

Katrien
Katrien recommends this restaurant for: Couples, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

gezellig restaurant

Gezellig restaurant met vriendelijke service. Het eten is lekker, smakelijk en we gaan altijd met een goed gevoel buiten. Al mag er iets meer een moulleux op het dessertenbord staan. :) (maar dat is smaak!)

Koen

zwak en duur

Eten is zoals op zoveel plaatsen. Prijs veel te hoog.

pascaline

gezellig

een kaarsje op tafel ontbrak om het nog gezelliger te maken.

Erik

Gezellige bistro

Sterke keuken, kleine maar excellente kaart. Perfect voor business lunch of familiediner.

Jonathan

WAT een hoofdgerecht

APERITIEF: Witte Martini (een goed gevuld glas, lekker gekoeld en een portie olijfjes erbij) + VOORGERECHT: Dagsoep met brood (Tomatensoep was ok, niet overheerlijk maar wel lekker) +/- HOOFDGERECHT: Varkenshaasje met Brie, knolselderpuree en rode wijnsaus met appel (O-VER-HEER-LIJK! dit was echt smullen tot de laatste hap! Dikke pluim.) ++ NAGERECHT: Verrassingsbordje (een bordje met tiramisu, witte chocolademousse, baileysijs en vers fruit. Was heel lekker en goed op elkaar afgestemd. leuke afwisseling) + ALGEMEEN: De bediening was heel goed, attente ober. extra portie olijfjes gekregen omdat een gerecht dat we wilden bestellen toch niet gemaakt kon worden wegens uitverkocht.

joyce

alles naar wens ! zeer lekkere keuken en snell...

alles naar wens ! zeer lekkere keuken en snelle en leuke bediening ! geen klachten. zeker en vast tot weerziens