De Oorzaak

Now opened Show all hours
Show phone number Email Website Facebook

Conny
Dined on: 22/04/2018
Conny recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Price/quality

We hadden gereserveerd maar de bediening wist...

We hadden gereserveerd maar de bediening wist van niks gisterenavond.Ons gezellig op het terras gezet.Een meisje met lang zwart haar kwam langs maar gekregen onze bestelling niet.Naar het overzichtboekje gevraagd met drank en eten maar geen reaktie.We hebben dan maar een 3de poging ondernomen en de meneer met de bril bediende ons vriendelijk.Het eten was lekker.Maar het bruine brood was hard en uitgedroogd, de boter lopend.

Conny
Dined on: 10/12/2017
Conny recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Het lawaai in de keuken hoorde je tot vooraan...

Het lawaai in de keuken hoorde je tot vooraan in de zaak. Roepen en tieren.... storend voor ieder van ons.Duo van garnaal en kaaskroket, mm zonder een bladje sla of rauwkost.Brood in het mandje was hard ...oud gewoon en uitgedroogd...als marktonderzoeker ga ik toch een slechte quotering moeten geven :-(

Luc V.
Dined on: unknown

Lekker en correct zoals het hoort....

Lekker en correct zoals het hoort.

Kathleen
Dined on: unknown

Mooi kader en lekker eten. Personeel is jong,...

Mooi kader en lekker eten. Personeel is jong, vriendelijk en enthousiast. Wel jammer dat er bij het aperitief geen klein hapje gegeven wordt.

Roger

beste adres op de markt

Met voorsprong het beste adres op de markt. Dit te danken aan de vlotte en vooral professionele, vriendelijke bediening. Ook aan de keuken: verzorgd, mooie porties, heerlijke gerechten. De entourage is perfect: gezellig, netjes en met een heel gezellige rookruimte binnen.

Sarah

Gezellige avond

Een eigentijds interieur maar toch heel gezellig en netjes. Vlotte en uiterst vriendelijke bediening. Steeds een lekkere amuse. Hemels lekkere suggesties die elke maand aangepasr worden. Uitgebreide kaart, alsook een aangepaste wijnkaart. Prijs-kwaliteit helemaal top. Het beste adresje in Asse wat mij betreft!

conny
conny recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

Lekker etentje met z'en tweetjes

Mmm, het eten was lekker - visserspannetje en een salade van het huis.Maar het is er steeds zo frisjes binnen.En de koude maakt het dan ook ongezellig.De bediening is okè.Geen borrelhapje.Nog geen nootje of chipke.... knabbelen bij het aperitief is nogthans tof hé.We gaan zeker nog eens terug hoor ;-)

conny

Stylvolle zaak

De gerechten zijn verzorgd.Een leuk aperitiefhapje gehad.Spijtig van de Franse tint.Ja er wordt Frans gepraat door het personeel onderling,de bediening is in het Nederlands.De achtergrondmuziek is Frans en niet zo aangenaam voor een etentje.

Lien
Lien recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Doe zo verder!

Een aanrader op de markt van Asse: vriendelijke en snelle bediening, gezellig interieur en een prima kok die zijn klanten graag in de watten legt. Er is een ruime keuze aan gerechten en elke maand zijn er nieuwe suggesties, die zeker de moeite waard zijn om uit te proberen.

hanne

Een gezellige plaats om een rustig avondje...

Een gezellige plaats om een rustig avondje uit door te brengen. Ook de nieuwe inrichting maakt het dubbel zo aangenaam! De bediening is super en ook over het eten is niets negatief aan te merken. Je krijgt altijd de gelegenheid extra porties frietjes en dergelijke bij te bestellen. Een echte aanrader!!!!!