€€€
Vakantie
Van   24-12-2020 Tot   02-01-2021
Show phone number Email Website Facebook
De Pastorie Salons
Zakelijke etentjes en meetings in een authentiek decor
Ben je ondernemer in de Zennevallei/het Pajottenland en zoek je naar een plek om jouw klanten te ontvangen of de perfecte meeting te plannen?

Laat je inspireren door de Salons van De Pastorie: unieke ruimtes om in alle rust zaken te doen en te genieten van lekker eten.

Pastoor Bols Salon

Ons Pastoor Bols Salon is perfect geschikt voore kleinere groepen van 10 tot 12 personen. Meeting, gepersonaliseerde lunch/diner, receptie, of rustig vergaderen in de zetel? Voor bijeenkomsten is dit de ideale ruimte.
Deken Lefebvre Salon

Ons Deken Lefebvre Salon is voorzien van een acht meter lange tafel waar je naar hartelust kan lunchen, dineren en discussiëren. Met een capaciteit var 10 tot 24 personen is deze ruimte de oplossing voor iets grotere groepen.

Waarom een Loungebrasserie?
Videospeler

We stappen af van het klassieke ‘restaurant’. Hier in De Pastorie kan je in de voormiddag al terecht voor een tasje koffie met taart of gebak na het winkelen, of even voor een gezellige babbel met vrienden, een collega, klant of vertegenwoordiger.

Of had je nog graag een aperitief gedronken met een hapje aan de toog om de middaglust op te wekken?

’s Middags, geen uitgebreide kaart, wel week- en dagsuggesties. Dagvers, wat de markt biedt, eerlijk met de seizoenen mee. Alles aan democratische prijzen, iedereen welkom.

Na de middag eens een pannenkoek eten, een kleine snack of een lekkere ijsbereiding, in De Pastorie vormt dit geen probleem, ook op zon- en feestdagen na een wandeling bijvoorbeeld. Moet je eens zien over wat een tuin we beschikken, zalig!

Dit alles in een knus, rustig kader, met een authentieke Pastoriesfeer, aangekleed met aangename zetels en een gezellige bar waar men kan aanschuiven.

Beste vrienden, wij hopen dat we jullie kunnen bekoren met deze gevarieerde stijl van uitbating en kijken ernaar uit om u binnenkort in onze nieuwe zaak te verwelkomen.

Culinaire groeten,

Richard, Jo en Christiaan.
Be the first to write a review about this restaurant