Bistro Oud Dorp

Oud Dorp 12 1654 HUIZINGEN

Nadine

Magnifique!!!!

Nous y allons plusieurs fois par an et, tout est parfait ! L'ambiance, le service,l' amabilité des serveurs....Ambiance cosy à l'étage. Parfait pour dîner en amoureux, sous les "vélux" du 1er étage. Garçon(s) serviables, tout est bon (très bon) dans cette "brasserie" qui, mérite le nom de restaurant. Franchement à recommander, beaucoup plus sympa que le Terborght, juste à côté, même cuisine mais avec 1 étoile.

paul
paul recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Lekker eten. Vriendelijke bediening.

Lekker eten. Zeer vlotte en heel vriendelijke bediening. Gezellige sfeer en aangenaam om te zitten boven. Wij komen zeker nog terug.

Sandrine
Sandrine recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Belle découverte!

Grâce à Bongo, nous avons découvert cette adresse et reviendrons sans hésiter. Service impeccable, menu délicieux (ainsi que pour les végétariens!), le serveur est aux petits soins et n'oublie aucun détail. Délicieuses frites maison! et la crème brûlée un régal ! :) De plus, parking aisé et facile d'accès.

teleurstellend

Het was een erg rustige avond.We zaten alleen op het gelijkvloers,alle klanten die later binnenkwamen werden doorverwezen naar boven.Niet gezellig. We werden bediend door een man en en vrouw. De man gaf uitvoerige uitleg over het gerecht, toen de vrouw iets bracht niet de minste uitleg. Eén van de gerechten was gedeeltelijk zwart verbrand. Op de klassieke "alles naar wens vraag" hebben we geantwoord NEEN. We zeiden dat het gerecht verbrand smaakte en er ook zo uitzag.De enige reactie was dat ze het zou zeggen in de keuken.Verder geen reactie of een compensatie,ook niet van de keuken.Niet zeker of het gemeld is natuurlijk maar zo een gerecht zou nooit de keuken mogen verlaten.Eigenlijk hadden we het onmiddellijk moeten weigeren . We begrijpen nu dat er ondanks deze actie op een zaterdagavond slechts een vijftiental klanten langs geweest zijn. Het was een teleurstellende manier om mijn verjaardag te vieren en we gingen weg met een "nooit meer" gevoel.

GISELE
GISELE recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Lekker en gezellig

Heel gezellige avond met vrienden. Lekkere menu en heel vriendelijke bediening

patricia

bonne adresse

très bonne cuisine mais le cadre pourrait être rénové espace entre les tables restreint

Véronique

Aangename lunch-time!

Hartelijke verwelkoming, helaas met een paar mankementjes ... die achteraf wel werden goed gemaakt! Verzorgde schotels, lekker.

Roel

Prijs/kwaliteit zeer goed

lekkere keuken voor een correcte prijs

theo

waar voor uw geld

al tweede jaar geweest bij resto days en steeds even goed!

Paul

Lekker eten in 'Oud Dorp'

Lekere eten, mooi gepresenteerd, en verse groenten. De bediening was koud, mantel op de stoel moeten hangen. Veel lawaai, door slechte akoestiek, alhoewel er nog 3 tafeltjes vrij waren.