Reviews for Herbert Robbrecht

8.7
Roger
Roger recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Subliem!

In één zin: het beste wat Waasland te bieden heeft!

Jacques

Een aangename culoinaire ervaring

We waren gans alleen in het restaurant, we kregen dus alle aandacht. De kwaliteit van de gerechten is gewoon zeer goed, misschien ietsje te traditioneel, maar wel ruime porties (geen proevertjes maar flinke porties, bv. de Oosterscheldkreeft : was een kreeft van 600 gr.) Het decor zou eens mogen worden opgefrist maar de bediening was attentvol. Ook de rekening viel mee. Verdient een tweede bezoek !

Gudrun

Uitstekend!

Het was een bijzonder aangename ervaring. Herbert Robrecht kwam zelf het menu voorstellen. De aangepaste wijnen waren zeer lekker. Wat vooral zal bijblijven is de intensiteit van de smaken.

caroline

zeer lekker

Ik kan er geen slecht over zeggen. Het is een aanradder.

R

Klassiek

Keuken :Eerlijk , klassiek, verzorgd. Sfeer & interieur : net & proper maar oudbollig.

Ronny

prima

uitmuntende keuken

Geert

Zeer fijn

Lekkere, fijne en verrassende keuken. Een aanrader.

Herbert

gezaaaaaaalig lekker

het verrasingsmenu was heerlijk , de aangepaste wijnen perfect de rekening viel mee, ze hielden zelfs rekening met het feit dat we geen dessert genomen hadden

Dirk

Aangenaam resto

goede ontvangst, lekker eten, plaatje klopt, blij daar te kunnen gaan eten via restodays.

Patrick

Prima keuken ... zonder glimlach

Op geen van de geserveerde gerechten, valt iets op te merken. Integendeel, het oordeelkundig gebruik van kruiden valt letterlijk in de smaak. Maar waarom gebeurt de bediening zo afstandelijk? De bediening is (te) weinig persoonlijk en er kan blijkbaar geen glimlach af ... . Of moet je daarvoor een 'vaste klant' zijn?