Reviews for Brasserie Leysen

208 people have written a review about this restaurant
Book your restaurant on line et you will receive the day after you restaurant visit an invitation to write and share you review
8.5
208 reviews
date score
Pascale
Reviewed on: 16/06/2019
Pascale recommends this restaurant for: Groups

Duidelijk niet meer wat het geweest is. Was...

Duidelijk niet meer wat het geweest is. Was tijdje geleden dat we geweest waren. Vlees zeer taai, weinig op bord, volgens mij net 100gr., bediening echt niet vriendelijk . Sorry, maar nee helaas geen positieve ervaring ondanks aperitiefje aangeboden voor verjaardag. Dit was wel heel leuk initiatief en bedankt hiervoor

Geert
This review is written after a reservation for the RestoDays menu 3 services
Reviewed on: 19/03/2018
Geert recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere

Er was bijna geen volk en toch werden we helema...

Er was bijna geen volk en toch werden we helemaal in een hoekje gezet terwijl er tafels genoeg waren voor twee personen. De bediening was ook maar zo en zo omdat het met een bon was, en het was er echt ook niet zo netjes! Zeker om niet nog eens te doen of aan vrienden aan te bevelen!!!

Luc
Reviewed on: 05/02/2020
Luc recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Trendy atmosphere

very bad service, too pricy for the food served...

very bad service, too pricy for the food served

Paul
Reviewed on: 23/02/2020

We zijn er niet geweest ! Zijn dit weekend...

We zijn er niet geweest ! Zijn dit weekend aan zee...

Ilse
Reviewed on: 13/01/2020
Ilse recommends this restaurant for: Groups

niet echt heel vriendelijk als we iets wilden...

niet echt heel vriendelijk als we iets wilden bestellen, kregen we telkens de boodschap dat we moesten wachten omdat ze dringend naar de keuken moesten het eten had niet veel smaak

Els
Reviewed on: 11/12/2019
Els recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Trendy atmosphere

We hadden gereserveerd om 19u en eigenlijk...

We hadden gereserveerd om 19u en eigenlijk was het heel duidelijk dat we niet te lang moesten blijven, om half 9 de melding dat we als we graag een dessert zouden bestellen, dit best dan zouden doen want de kok werkt maar tot 21u... sorry, da's geen leuke restaurantervaring. Uiteindelijk hebben we geen dessert besteld en zijn we om 10u als laatste vertrokken omdat de tafel naast ons met veel lawaai werd opgeruimd, er vrij veel lawaai werkt gemaakt aan de toog om ons duidelijk te maken dat er werd gesloten. Jammer, we vonden dit altijd een fijn restaurant, maar hier is blijkbaar veel veranderd...

Dora
Reviewed on: 11/10/2019
Dora recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner

Wij kwamen voor de lunchmenu, 2 gangen maar...

Wij kwamen voor de lunchmenu, 2 gangen maar dronken eerst een aperitief, nl. een glas cava. Aangezien jullie prijzen niet goedkoop zijn vinden wij dat een glas cava voor beiden evenveel dient gevuld te worden en niet een 3/4 gevuld glas en het andere iets meer dan de helft. Op het moment dat we onze aperitief kregen vroeg de ober of we wijn dronken bij het eten waarop wij antwoordden, ja, per glas. Ons eten was bijna op voordat we de kans kregen om onze wijn te bestellen en dan duurde het nog een tijdje voordat we die kregen. We veronderstellen dat eerst de drank wordt geserveerd en dan het eten. Niet voor herhaling vatbaar alhoewel we dat wel van plan waren met vrienden van ons.

placeholder
Raf
Reviewed on: 24/07/2019
Raf recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Trendy atmosphere

Wat voor nut heeft het om recenties te maken...

Wat voor nut heeft het om recenties te maken die gecensureerd worden door Resto.be en op vraag van de restauranthouder verwijderd worden als het geen goeie evaluatie is?

Eddy
Reviewed on: unknown

veel te duur voor Brasserie

bij een veel te duur aperitief ( picon-witte wijn) in een voor de helft gevuld glas vraagt men 6 euro, zonder het minste hapje, zelfs geen olijf, nootje of dergelijke.Het eten zelf is niet te slecht, maar wordt opgediend,zowel voor- als hoofdgerecht met zelfde garnituur( komkommerrolletje gevuld met wat sla)De service is zeer amateuristich( zelf achter wijnkaart moeten vragen).Wij hadden een gratis menu gewonnen maar moeten 3,5euro/persoon bijbetalen omdat we kaaskroketten vroegen in plaats van de voorziene gemarineerde zalm als voorgerecht. De kaaskrotten staan wel 2euro goedkoper op de kaart dan de zalm, waar is de logica? De prijzen die men hanteert liggen veel te hoog voor een brasserie.

placeholder
Patrick
Reviewed on: 08/02/2020
Patrick recommends this restaurant for: Groups, Trendy atmosphere

bediening was weliswaar vriendelijk maar niet...

bediening was weliswaar vriendelijk maar niet professioneel, halfweg de aperitief kwam het voorgerecht al. De cote a l'os komt in 2 gangen maar de gevraagde frieten (waarvoor nog eens extra betaald werd) kwamen rijkelijk te laat na de 2e gang, m.a.w. of je vlees is ondertussen ijskoud of je eet je frieten nadat je vlees al op is. De eerste portie frieten was gewoon te weinig om 2 gangen vlees aan te kunnen. Het is al de 2e maal dat dit me overkomt en een 3e komt er helaas niet meer. De prijzen zijn best pittig voor een brasserie overigens en dan verwacht ik bekwame bediening en geen studentjes. Jammer want de kwaliteit was verder best goed.

date score