Reviews for Eyckerhof

Aangename avond uit

Absoluut een aanrader.

LEON

Super

Op alle vlakken een aangename verrassing. Degelijke verhouding prijs/kwaliteit. Bovenop alle andere kwaliteiten, een zeer attentvol personeel.

Danielle

PARFAIT

tout était parfait : cuisine inventive, décoration contemporaine, service attentif, accueil chaleureux,

Robert

supper!!!!!

Van de eerste minuut pure verwennerij. Wij zijn zeer aangenaam verrast. Bedankt

Philip

schitterend!

Leuke avond met collega's.Maaltijden waren in een woord:super!!!! Service was top!Dit is klasse! Komen zeker terug voor een terug heel lekkere avond en een intiem gezellig interieur!!

Therese

Lekker en gezellig tafelen

We hebben lekker gegeten Alle gerechten werden stijlvol opgediend. We genoten van het Touringmenu: prijs kwaliteit prima. Er werden geen extra kosten gerekend voor water of 2de tas koffie. We gaan dit restaurant zeker aanbevelen aan onze familie en kennissen.

Ann

"Eyckerhof" heeft alles wat je van een restaura...

"Eyckerhof" heeft alles wat je van een restaurantbezoek verwacht te beginnen met de begroeting, prima service, kwaliteit van de produkten, netheid, en grote parking. Wij zullen er geregeld weerkeren.

annemie

Prima adres

Prima restaurant met prima bediening. Heel lekker en licht gegeten. Een aanrader!

Anne

Gastvrijheid troef in een charmant kader

Het restaurant is gelegen in een oase van groen en rust. Mooie parking en een mooi terras. Het was echter geen weer voor op het terras te zitten. Vriendelijke verwelkoming door de gastvrouw in een mooi interieur. Iets zet me dat het in de winter hier heel gezellig kan zijn. Gekozen voor menu decouverte met bijpassende wijntjes. Een voltreffer zo bleek. Vanaf amuse tot dessert prachtige frisse gerechtjes en voor de prijs moet je het niet laten. Amper 75 euro voor een 5 gangenmenu, dit is een koopje. De bijhorende wijntjes worden rijkelijk bijgeschonken. Dit is soms anders in andere sterrenzaken. Als afsluiter nog een praatje met de bazin. Hier zien ze ons zeker terug!

Veerle

Zoals steeds superlekker gegeten

Heel lekker gegeten en super wijntje