Reviews for Eyckerhof

8.4
VERA

UITMUNTEND

Zeker voor herhaling vatbaar. Spijtig dat we de eigenares maar 1 keer hebben gezien enkel bij onthaal.

Hilda

Fantastisch

Wij hebben zeer gelekker gegeten, op een rustige aangename manier, een zeer conviviale sfeer. De bediening was uitstekend. De wijn was ook van zeer goeie kwaliteit, lekker. Naar mijn zin werd er alleen een beetje te veel gevraagd of het lekker was.

Staf Daems

Schitterend

Originele gerechten, uitstekende kwaliteit, charmant onthaal, prima wijnkeuze: een absolute aanrader

Julien

bijna perfect

gastronomisch genieten

Ann

fantastische kulinaire ervaring

Mooi doch sober, maar zeer warm ingericht interieur. Goede menu, met zeer goede bereidingen. Ook niet extravagant, wel vernieuwend. Bediening altijd ongemerkt aanwezig. Conclusie : zeker aan te bevelen !

yves

perfectie

het was een aangename en lekkere ervaring!

PIERRE

UITSTEKEND

VERZORGDE BEREIDING IN MOOI KADER

Serge

Altijd uitmuntend lekker.

Opnieuw zeer lekker gegeten. Zeker op weekavonden schitterende prijs/kwaliteit voor menu.

Peter

Fantastische ervaring

Super innovatieve keuken (bijv. macarrons van rode biet met een schijfje ganzelever ertussen) die prijs kwaliteit moeilijk beter kan. Als je het geluk hebt om op het zonnige terras de maaltijd te mogen genieten kan het niet stuk.

Wim

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

zeer plezante, goede ervaring !!