Reviews for Sans Cravate

8.0
Hans

geen prijs/kwaliteit verhouding

Restaurant en eten was dik ok maar 20 euro voor water dat we niet hadden gevraagd? Ook de keuze aangepaste wijnen bleek niet echt een keuze en voor 50euro supplement wil je niet met een mini glas bediend worden. Als je eten aankomt en je hebt een leeg glas wijn, dan verwacht je dat dat wordt bijgevuld. Conclusie: we voelden ons een beetje zoals toeristen die niet correct behandeld werden ook al zaten we dan maar een uurtje van huis:-(

serge
serge recommends this restaurant for: Business lunch/dinner

fijne avond

een diner met het werk, gebruik makende van de resto promotie. we namen ook nog een extra gerecht. de collega's waren zeer positief over zowel de locatie als het eten. zeker een aanrader. de service was op zich erg vlot en vriendelijk. water moesten we wel zelf inschenken, maar dat is een detail

Pol

Lekker genoten

Viendelijke ontvangst; lekker en verfijnde gerechten; keuze aangepaste wijnen heel goed; een restaurant om nog eens naartoe te gaan.

Hans

lekker, genoten

viergangen menu genomen met aangepaste wijnen. 1ster waard. service en onthaal heel vriendelijk. eten zeer lekker en hoogstaand. bij elke gerecht een ander glas wijn. ik had een lactose vrij menu gevraagd waar ze zonder problemen rekening mee hebben gehouden. een pluim voor het team. komen zeker nog eens terug

Bart

SUBLIEM!

Ter ere van onze 5e huwelijksverjaardag gingen we in de Sans Cravate eten! Heel erg verwend geweest! Was supergezellig! Top-bediening en keuken!

Bart

SUBLIEM!

Etentje ter ere van onze 5-huwelijksverjaardag! Echt verwend geweest! Echt TOP!

Nick

Voor herhaling vatbaar

Zeer goede ontvangst en correcte houding van het personeel. We werden direct bediend op een vriendelijke manier. We hadden een menu met wijn inbegrepen besteld. Het eten was subliem, zeer mooie presentatie. Helaas moet ik wel opmerken dat we zeer weinig wijn hebben genoten.. veronderstel voor die prijs,waarmee we geen probleem hebben,dit als sterrenzaak toch veel beter kan.

Marion

Geen ster waard

Het eten was geen ster waard. De aangepaste wijn bij het menu was ok maar veel te weinig. Je krijgt 1/3 van een wijnglas en men komt niet meer bijschenken. Men vraagt ook niet of alles naar wens is. Veel te lange wachttijden tussen de maaltijden. Veel te duur voor het menu dat men serveerd. Echt niet de moeite. Als je dit vergelijkt met andere 1 ster restaurants is dit echt ondermaats.

FABIENNE

GEZELLIG

xxx

Freddy

zeer goed

Subliem, echt genoten en met al onze wensen en vragen rekening gehouden.