Reviews for ' T Pakhuis

8.1
Titine H.
Dined on: unknown

Service ok Prijs kwaliteit ok maar mag niet...

Service ok Prijs kwaliteit ok maar mag niet veel duurder worden. Mosselen waren niet super.(kwaliteit en bereiding) Alle andere gerechten waren lekker!

Martine
Martine recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Genieten!

We hebben een aangename avond doorgebracht. We kozen na een voorgerecht voor de kreeft à la nage en hebben daar geen spijt van gehad. Op de website van resto.be is een foutje geslopen; Als je wilt boeken, krijg je enkel de lunchuren te zien, die trouwens ook niet kloppen. Voor 's avonds kun je niet boeken volgens dezelfde website! Een correctie zou wenselijk zijn!

Carine

uitje

verrassend lekker gegeten aan de haven

Annick

Te onthouden!

Het was aangenaam eten,in een gezellig kader met vlot personeel. Het eten was uitstekend,smaken zaten goed en alles was super vers! We moeten zeker nog eens terug gaan om van de bouillabaisse te proeven want die was spijtig genoeg op. Een aanrader waard.

wim

Goed

Verse ingrediëneten, lekker visrestaurant

André

uitstekend visrestaurant

ver van de toeristische eetgelegenheden ligt dit vrij nieuwe en gezellige restaurant. Al wat ik in Knack weekend eens gelezen had, klopt: uitstekend!

SYLVIANE

NOUS REVIENDRONS

nous avons super bien mangé, nous reviendrons, le cadre est cosy, feu de bois endroit calme,un peu trite que la carte ne soit pas en français mais nous sommes en flandre et la patronne nous a bien expliqué

Tcharo

verzorgd en lekker

Zeer goeie visgerechten.

ria

Heel lekker visrestaurant

De gelezen recensies worden bevestigd