Reviews for Cecila

7.3
Sandrine

Onermaats!

Zaterdag met vrienden gaan eten bij Cecilia. Wat een teleurstelling! We kwamen binnen en om te beginnen hing er totaal geen sfeer. Geen achtergrondmuziek, lichten niet gedimpt en niemand die woord zei. We gingen voor het 7 gangen menu. Geen enkel gerecht was lekker, en dat is nogal zacht uitgedrukt. Niet op smaak gebracht, ofwel heel flets ofwel te zout. Zag er ook niet.Bovendien waren de gerechten lauw! Service liet ook te wensen over want moesten constant zelf achter drank vragen. Meeste gerechten teruggegeven. 1 gerecht was klein schoteltje met zee egel. Alleen al bij zicht van de schotel hadden we er al genoeg van, oogde helelmaal niet smakelijk! Na 4 de gerecht zeiden we aan personeel dat we er mee wilden stoppen. Daarop bezag hij ons en vroeg ons of we niet graag vis aten?! Wij eten heel graag vis, maar deze gerechten waren niet lekker. We werden echt aanzien alsof het eerste maal was dat we uit eten gingen! Ober is toen naar keuken gegaan en gezegd aan chef (open keuken dus konden alles volgen) dat we het niet lekker vonden. Zij vond het niet nodig ( ook niet na service) om tot bij ons te komen om te zien wat er had gescheeld! We waren met 6 personen en hadden elk zelfde mening. Toen kwam rekening: zo'n slordige 1000 euro! Geen probleem indien dit een culineraire ervaring was geweest maar dit kon je echt niet stellen. Uit eten gaan is een totaal pakket waarbij het plaatje moet kloppen maar noch sfeer, interieur, eten kon ons bekoren en verhouding prijs kwaliteit is gewoon een schande! Geen koffietje of drankje van het huis aangeboden om goodwill te tonen, zou het aan niemand aanraden..

Cédric
Cédric recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Les (+): les plats très fins et sophistiqués (mais pas inutilement), les combinaisons de saveurs, textures et les découvertes, l'ambiance feutrée et cosy, le service efficace. Les (-): portions légères, service un peu coincé pourrait être plus convivial.

Adrien

Qualité un peu comparable au Bon-Bon

Recommandé par des amis...ambiance feutrée mais moderne avec quasiment AUCUN bruit en provenance de la cuisine pourtant ouverte ! Service presque parfait et très aimable...salle quasi pleine ce jeudi soir.Avons pris menu 5 services...de découverte en découverte pour des papilles conquises ! Ce ne sera certainement pas notre dernière visite...Au centre-ville mais la qualité efface cela !

Thierry

La grande classe

Amateur de grands restaurants, il s'agit pour l'heure de mon meilleur souvenir. A chaque fois c'est une découverte; il nous a été offert d'approcher la perfection autant en matière d'harmonies des goûts, des saveurs et des cuissons : une délectation pour les yeux et les papilles. Les conseils pour le choix des vins sont toujours judicieux. Une pure merveille à deux pas de la grand-place.