Sunday
Show phone number Email

WILLIAM

MOET JE EEN MAAL IN JE LEVEN GEWEEST ZIJN

PRIJS/KWALITEIT IS DIT EEN VAN DE BESTE RESTAURANTS IN BRUSSEL. Het is er gezellig en aangenaam om vertoeven. En de keuken is fijn, met uitzonderlijke smaken.

Filip

Geweldige culinaire ervaring voor een prima...

Zeer goed gelegen restaurant, aangename inrichting, kaart met uitgebreide keuze van voor-, hoofdgerechten en desserts en dit alles voor een absoluut betaalbare prijs. En dit alles resulteerde in een culinaire topervaring en om zeker snel terug te keren.

carine

Hier kom je zeker terug voor de goede prijs/kwa...

Alhoewel het interieur nog niet zo lang geleden aangepast werd nodigt de zaak niet echt uit tot 'leuk, hier stap ik eens binnen'. Eens over de drempel is er ook 'iets' wat niet echt klopt in het interieurgeheel. gelukkig maken kwaliteit en service dit meer dan goed. ben hier nog nooit teleurgesteld buiten gegaan. ik had online geboekt op de middag zonder er op te letten dat Switch ondertussen enkel nog 's avonds zijn deuren opent. desondanks kwam ik daar niet voor een gesloten deur te staan.

Sophie

Rare qualité à ce prix là!

Menu à 35€ pour entrée plat dessert vaut vraiment le coup! Les plats sont très originaux. Les produits sont d'excellente qualité. Le cuisinier et les serveurs très a l'écoute. Bref, un des meilleurs restos de Bruxelles dans ces prix-là. Et ça se voit: réservez! Le resto est rempli de l'ouverture à la fermeture!

Ron

Love it !

Toffe jonge, vriendelijke bediening in beide landstalen ! Concept met verschillende menu's waarbij je toch precies à la carte kan eten, vind ik best leuk. De volledige menu (4gangen) is voor een goede eter. Wij gaan het bij 3-gangen houden. Lekkere, en budgetvriendelijke wijnen. Onlangs vernieuwd interieur. Gezellige huiselijke sfeer, waar je tot in de late uurtjes kan chillen.

Ann

Goede prijs-kwaliteit, gezellig restaurant

Wij hadden ons jaarlijks nieuwjaarsdiner in dit restaurant, met een vast 3-gangenmenu op maat voorgesteld volgens ons budget. Vegetariërs, mensen die geen vlees aten, lactose intolerant...iedereen werd persoonlijk bedacht met een menu op maat van de vereisten. Met een glas cava en hapje, begeleidende wijnen en koffie met koekjes achteraf bleef het vlot binnen het vooropgestelde budget. Met heel onze groep (23 mensen) hadden we het restaurant nagenoeg voor onszelf, en dus ook een heel persoonlijke service van de sympathieke eigenaar en personeel. Pluim ook voor de chef, want de coquilles waren perfect gegaard, wat toch niet overal evident was, en al zeker niet met een grote groep die in één keer moet bediend worden. Het vernieuwde decor maakte het restaurant overigens zeer gezellig. Zeker een aanrader, en gezien de locatie al helemaal voor wie daarna nog een stapje in het Brusselse uitgaansleven wil zetten.

Jean-Marie

Bonne cuisine , c'est tout

Voici un resto qui a tout pour plaire avec une cuisine très créative et tout à fait excellente. Ce qui est franchement dommage, c'est tout ce qui entoure la cuisine ! Le cadre général n'est pas inoubliable; en particulier on nous avait installés juste au-dessus des chiottes et ça sentait un peu l'égout. Et le service laisse franchement à désirer : c'est très lent et les sourires sont rares. C'est également un peu chérot pour ce que c'est, car pour un prix pareil, le client mérite quand même le sourire de la crémière.. Cerise sur le gâteau : nous y étions allés avec notre RestoPass, qui, selon le serveur, n'était pas utilisable si l'on prenait le menu !!! C'est souvent rempli , et c'est sans doute pour ça que les service s'en fout, mais à la place du patron , qui est TRES Sympa, j'y réfléchirais

Louis

Une seule fois

Bonne cuisine mais frugale: l'entrée est pluôt un amuse bouche et le plat principal une entrée. Faut grignoter avant d'y aller. Nous étions 5 et en retard sur notre réservation, c'est vrai, mais le serveur était tout sauf professional ni bon commerçant. Il a refusé de nous servir entrée+plat+dessert car nous devions rendre la table après une heure. Il fallait donc se limiter à 2 services à la carte. Monsieur n'acceptait pas que l'on prenne le menu à 35 euros même en se limitant à 2 des 3 services. Enervé il a pris notre commande et a oublié le plat principal d'une de nous. Nous avons donc mangé 4 entrées, 4 plats et 1 dessert, à 5. En 1 heure, mais la compagnie était excéllente et la gaufre après sur la GrandPlace aussi.

christian

lekker eten, fijne sfeer

fijn nederlandstalig onthaal, discrete bediening, lekker eten, aanvaardbare prijzen

Danielle

J'ai passé une agréable soirée dans ce resto,...

J'ai passé une agréable soirée dans ce resto, ni trop longue ni trop courte et pour nous le service était juste ce qu'il fallait mais c'était un mardi. Les plats et entrées étaient délicieux et superbement bien dressés, de l'entrée sur les ardoises jusqu'au dessert d'ananas reconstituant l'image d'un ananas. La salade de crabe trônant au milieu du carpaccio de lotte était vraiment goûteuse et ne ressemblait en rien aux salades de crabe mayonnaisées habituelles. Les plats étaient cuits et présentés de la meilleure façon (pavé de saumon et contrefilet), l'ananas frais, tendre et juteux à souhait. Par contre, si vous prenez entrée-plat-dessert le restopass (pour ceux qui l'ont) ne sert à rien car il n'est pas valable sur le menu qui reprend la carte au choix pour 35 euros seulement.