Thai
Show phone number Email

Nele

Voor herhaling vatbaar!

Ik en mijn vriend zijn er gaan eten voor onze Valentijn te vieren ( een weekje later) zeer vriendelijk ontvangst . Alleen jammer dat het fruitsap aan de dure kant lag, maar op die ligging ook wel te begrijpen. Het water was er wel tegen een zeer goede prijs! Als je nog niet bekend bent in de Thaise keuken is de menu echt een aanrader je krijgt 4 voorgerechtjes ( voldoende.) en 3 hoofdgerechten met rijst en gegrilde groenten! Echt de moeite! Als dessert kon je kiezen tussen vanille-ijs of jasmijntaart. En op de kaart staat ook goed vermeld of het pikant is of niet. Handig middel. Voor wie echt lekker,maar niet te duur maar toch niet in iets gewoon wilt belanden! Een aanrader

Bert

don't be early

made a reservation at noon, arrived at 5 minutes before noon. Apparently too early, because restaurant only opens at noon! In the end the restaurantkeeper agreed to let us in, (i cannot serve you) because of the pooring rain and our looks like poor dogs. The rest of the experience went on average.

Annick

gezellig, lekker & vriendelijk

Uitstapje naar Brussel waard

Ivo

Lekker exotisch en toch in hartje Brussel.

Een aanrader voor wie rustig wil tafelen in een exotisch kader, zonder zich ver te moeten verplaatsen. Lekkere spijzen worden vriendelijk geserveerd.

Daniele

Nous étions 6 et avons pris six plats différents, tous excellents! service rapide et efficace, tout en douceur et sympathie. Un problème de réservation indépendant du restaurant à été géré efficacement. Bref, une excellente soirée, à répéter sans aucun doute.

Mariska

Fijne verrassing

Mijn vriendin en ik hadden voor de lunch afgesproken bij Thaï Rainbow (Mitra) en we waren heel prettig verrast toen we ontdekten dat er een daglunch geserveerd wordt tegen 12 euro. Die wordt opgediend op een bord met vier afgescheiden "caviteiten" waarin twee voorgerechtjes, een hoofdgerecht en een portie rijst. Heel lekker - misschien iets weinig voor grotere eters. Bediening heel vriendelijk en korte wachttijd (weinig tafels bezet, we waren bij de eersten). Aangename sfeer die s'avonds allicht nog sterker wordt als de bezetting groter is. Onze rekening bedroeg uiteindelijk 46 euro voor twee dagschotels, een halve liter witte wijn van het huis (vrij prijzig: 16 euro) en jasmijnthee na.

Mariska

Fijne verrassing

Rebecca

Aangename service

Zeer vriendelijke service, en aangenaam kader. Prijs/kwaliteit zeker ok, maar niets bijzonders.

Paul

Découverte sympathique

Découverte agréable

Catriona

Good food, nice atmosphere

Starter very nice, however, some of the food was a bit cold, which would have been much nicer hot. Main course also very nice, good variety of meats, sauces etc. Dessert great. Overall large quantity of good food, for good price, would go back and higher quality than a lot of the thai restos in and around that area of Brussels. But service could be more professional, very young guy, who did not seem to know exactly what doing, only one other person, perhaps just a bad day, that said we did not wait long for our food, I guess cause menu also pre-prepared. Also seemed unsure of which table had ordered what, happened twice.