Reviews for Bia Mara Bourse

7.4
Lief
Lief recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

Gezellig klein restaurantje

Gisteren met 4 pers. en groupon bon gaan eten in dit gezellig klein restaurantje. Vlotte aangename bediening, verzorgd en lekker eten, porties waren ruim, interieur was zeer proper, mooie authentieke trap om naar toilet te gaan, uitgebreide menukaart,... zeker een aanrader. Prijs kwaliteit zeer goed 1 van de betere waar ik al ben gaan eten met groupon bon. Begrijp onderstaande kritiek niet. Weet niet of het altijd dezelfde bediening is maar op deze jonge vrouw en heer is niets op aan te merken. Als ik dan toch één opmerking moet maken is dat er tussen hoofdgerecht en dessert iets meer tijd mocht zijn. Overal valt er wel iets te klagen of zijn er verbeteringen. Lijkt wel een trend mensen anoniem afbreken die hun best doen.

Betty

Hoeft voor mij niet meer

Met een Groupon-bon ontbeten....een tafeltje gekregen in 't midden van de "zaal"...wat zeer ongezellig was, ik voelde me langs alle kanten bekeken. De dienster had zeer weinig plaats om voorbij te komen wat het ook ongezellig maakte. Mensen die na ons binnenkwamen werden voor ons bediend. Overvolle tafel wat het niet aangenaam maakt om de eten, je bent zo bang om iets van de tafel te stoten. Koffie werd pas gebracht nadat we erom vroegen terwijl anderen koffie aangeboden kregen...Het theelichtje was uitgebrand, neem het dan weg en vervang het!!!! Het eten was lekker en meer dan voldoende, toch wil ik hier niet meer ontbijten. Inderdaad, iedereen legt de jas over de stoel omdat de kapstok niet te zien is vanuit de "zaal", een living in een oude woning. WC was proper maar wel met trap te bereiken, dus niet voor mensen die moeilijk te been zijn. Er is echter wel een WC op de gelijkvloers maar die is "privé". De dienster was wel beleefd en vriendelijk.

Annick

Lekker!

Gisteravond met z'n viertjes gaan eten en super lekker gegeten. Wel heel jammer van de "zure" bediening!

Freddy
Freddy recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

OK

Met een groep gaan eten, vrije keuze uit kaart, tof want in groep niet altijd mogelijk. Bediening was vriendelijk, eten was top... begrijp sommige commentaar hier niet. Voor ons is het voor herhaling vatbaar.

Nina

Teleurgesteld

Gisteren ben ik met een vriendin gaan eten in Prettig Gestoord met een grouponbon. Er was weinig volk en één vrouw die opdiende. Ze was verschrikkelijk onvriendelijk, eigenlijk zelfs onbeleefd! Er kon geen lachje af! Toen ik haar vlak na het voorgerecht vroeg of het mogelijk was om geen vinaigrette op mijn salade bij het hoofdgerecht te doen, zei ze zonder schroom 'da's al te laat'. Van klantvriendelijkheid gesproken.. Het eten op zich was wel lekker, maar de tiramisu (die ik heb genomen omdat ik er goede commentaren over gelezen had) sloeg helaas tegen voor mij. Het was vooral een dikke laag slagroom bovenop een boudoirkoekje. Conclusie: Op een avondje uit eten verwacht ik toch een 'klant is koning-gevoel' en word ik graag een beetje verwend. Dit gevoel heb ik absoluut niet ervaren. Ik zou er dan ook niet opnieuw gaan eten!

René
René recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Prettig maar zeker niet gestoord

Êerlijke prijs - kwaliteitsverhouding.De prijzen liggen erg gunstig zo midden in 't Stad... Zowel voor kleine als grote eters aan te bevelen. Ontbijt ( brunch) is lekker en zeer uitgebreid. Een ruime keuze uit warme en koude gerechten tegen democratische prijzen. Eenvoudig maar hedendaags interieur. Als het de moeite loont en het goed is , mag het ook eens gezegd worden !

Emeli

Heerlijk gegeten

Via facebook contact opgenomen met het restaurant of ik via de Groupon deal bij hen kon eten. Geen probleem. Bij aankomst een tafeltje mogen kiezen. Het is een klein restaurantje, maar fijn. Serveerster was eerst wat stug, maar was zeker vriendelijk, liet ons rustig eten en kletsen. Het eten zelf was echt dikke prima. Heerlijke tomatensoep, hoofdgerecht was lekker en de tiramisu is een aanrader. Het toilet was wat primitief, maar netjes.

monica

ontbijt

wij gaan regelmatig ontbijten en het is telkens prima in orde vlotte en vriendelijke bediening er is inderdaad een (uitgesleten)houten trap naar boven naar toilet, maar dit past in het oude karakter van de woning; toiletten waren steeds proper en voldoende papier. dat er geen mindervalide toilet is , is begrijpelijk daar de toiletten boven zijn maar veel restaurants hebben geen minder valide toilet dus ik zou de dame die geen trappen kan lopen en zeurt over wc papier dat er niet is ( kan overal eens gebeuren ) en over het gebrek aan een minder valide toilet ZOEK U EEN ANDER RESTAURANT

Fernanda

KLOK is voor de Wereld - Hier hebben ze tijd...

Ontvangst : iedereen met zijn jas op zijn stoel ! dienster zou moeten tonen waar de kapstok staat (apart kamertje) niet te zien in restaurant !Betere kennis van het Nederlands zou een plus punt zijn !! toilet : vreselijk hoge uitgesleten trappen naar 1st verdiep - problemen voor oudere mensen en levens gevaarlijk om terug naar beneden te gaan - op zoek gegaan voor "toilet voor mindervalide" niet gevonden ! Geen toiletpapier in één van de wc's ! eten : kwaliteit - smaak super lekker niets op aan te merken ! wachttijd...... vele tafeltjes leeg want ze nemen telefonisch maar net genoeg volk aan omdat de keuken zou kunnen volgen en dit is een probleem ! 40 min voor ons voorgerecht en daarna 1 uur voor de hoofdschotel gevolgd door dessert ! Ga dus nooit met een grote groep !! Het lange tafelen nemen wij er dus maar graag bij omdat de kwaliteit van het eten alles goedmaakt !

Linda

Gezellig restaurant midden in de stad

Al regelmatig komen eten, altijd al tevreden geweest, de gerechten zijn elke keer zeer lekker. De bediening en de keukendame is heel vriendelijk. juiste prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!