We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
Show phone number Email

Reviewed on: 20/11/2017

Décevant

Vraiment déçu.....resto très très bruyants et serveurs antipathiques Nous avons pris deux tartares de bœuf et avons reçu les plats sans le nécessaire principal c’est à dire la mayonnaise et les câpres. Ne parlons pas des frites surgelées et sois disant cuite à la graisse de bœuf . Par contre l’addition très salée Je ne le recommande pas du tout.

Benoit
Reviewed on: 28/10/2017
Benoit recommends this restaurant for: Couples

leuk

leuk, trendy, goed maar je betaalt vooral die eerste 2, betere in de buurt

Marc recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner

Juste parfait

juste parfait: ambiance posée favorable à des conversations business le midi, service attentif, qualité des plats. A recommander sans hésiter.

Kristian
Kristian recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Very good relation between quality and price...

Very good relation between quality and price

Dartsclub

lekker en goed !

Ondanks de eerste sneeuw toch afgezakt naar de Grote Zavel om Brasserie Lola te bezoeken. De gelezen recensies zijn niets overdreven, klasse, smakelijk en strak ! Wij hadden garnaalkroketten en Fois Gras als voorgerecht. De kroketten mochten iets langer in de olie gelegen hebben want de smaak van was net optimaal en niet zeer warm. De fois was perfect van smaak en mooi gepresenteerd. Als hoofdgerecht had ik Steak Americain : goed geprepareerd en geserveerd met lekkere frietjes, en ik bedoel lekker. De witte pensen met truffel die mijn eega gekozen had waren lekker en smakelijk met de puree en selderpuree aangebracht. Lekkere fles Bordeaux huiswijn van 2010 voor 20 euro. Kortom, iets duurder dan klassiek maar zijn geld meer dan waard. Detail : je moet tegen de drukte kunnen, steeds volzet en de tafels staan kort bij elkaar, niet direct iets voor een tete a tete. Personeel : bekwaam en relatief vriendelijk ondanks de drukke sfeer. Wij komen alvast nog terug !

Patrick

Kwaliteit, vriendelijkheid, gezellig

Met 6 vrienden een prima selectie uit de menukaart kunnen maken (voorgerecht, hoofdgerecht, dessert) voortreffelijk gegeten met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeer degelijke rode huiswijn, vriendelijk en professioneel bediend !

Vicky

Meilleure addresse a Bruxelles

Un resto ou on est constamment surpris agreablement par la qualite de la nourriture et le professionalisme du personnel. Il faut pas rater le festival des artichauts.

Philippe

uistekend, wij hebben er van genoten!

heel aangenaam restaurant, heel lekker gegeten, uitstekend adresje in Brussel centrum!

maria jose

Excelent food.

We went for dinner to Lola and we were really satisfied. Food is excellent. We recommend the home made foie gras, and the poultry. Desserts were also delicious. Definitely a restaurant to visit I'm Brussels.