Reviews for Les Brigittines - Aux Marches De La Chapelle

uitstekend

geen opmerkingen. Uitstekend onthaal

Bruno

gezellig, sfeervol

Gezellig en sfeervol restaurant. Bediening rn keuken aangepast.

Juergen

Tres bonne ambiance et excellente cuisine

Acceuil professionel. Service tres attentif. Repas d'une excellente qualite. Nous avons choisi le menu a 28,50 avec quelques adaptations que nous demandions.. C'etait notre 4ieme visite aux 'Brigittines' soit visites privees comme pour d'affaires. Une adresse definitivement a recommander.

Nadine

j'y retournerai

Ambiance très agréable et très conviviale. Originalité dans les suggestions faites par les serveurs et souplesse d'adaptation aux demandes du client.

miranda

Super

Danny

Gastronomisch tafelen met Horta

Beste, Is het mogelijk om jullie site met het jaar 2011 aan te passen want gisteren was het restaurant gesloten! De eigenaar van het restaurant heeft me om 11.00 opgebeld. We wisten dat het op maandag gesloten was maar omdat u een reservatienummer doorstuurde waren we overtuigd dat het open was. Zodoende kunnen we geen scores doorgeven. Misschien kunnen jullie ons een gratis aperitief aanbieden, want we waren zo gebrand om daar es te gaan dineren, voor iets hoort iets of niet soms? Dus dit was een route voor niks! (150 km*2=300 km) Tot mails, Marijke en Danny

Staf

sfeer en goede keuken, toffe chef

sfeervol restaurant met goede keiken

Guy

Bon mais trop cher

Très bonne cuisine qui ne justifie pas les prix beaucoup trop élévés. Et encore, je ne parle pas du prix es vins qui est exorbitant. Le qualité du service est, pour sa part, irréprochable.

Staf

brussel op zijn best

zeer sympathieke chef goede verhouding prijs kwaliteit lekker gegeten zeer sfeervol interieur

Michel

Te duur voor wat het is

Keuken van gemiddelde kwaliteit. Prijs te hoog voor wat je krijgt. De bediening is correct, vriendelijk, snel