Reviews for Sogno D'italia

Book your table
8.2
julien
Reviewed on: 14/03/2020
julien recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

très bonne cuisine

super qualité prix

dominique
Reviewed on: 09/03/2020
dominique recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

plat servi chaud et avec gentillesse bonne...

plat servi chaud et avec gentillesse bonne qualite

sylvain
Reviewed on: 07/03/2020
sylvain recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

pizza au feux de bois

super pizza bien garnie

arnaud
Reviewed on: 29/02/2020
arnaud recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

je recommande

qualité et prix impeccable

jérome
Reviewed on: 23/02/2020
jérome recommends this restaurant for: Couples, Kids, Gastronomy, Price/quality

très bonne pâtes

Probablement le lieu où j’ai mangé les meilleures pâtes.

Viviane
Reviewed on: 21/02/2020
Viviane recommends this restaurant for: Groups, Kids

Endroit chaleureux, personnel très accueillant...

Endroit chaleureux, personnel très accueillant et mets délicieux !

laurent
Reviewed on: 14/02/2020
laurent recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

resto conviviale

restaurant conviviale avec une excellente cuisine , jamais déçu

julie
Reviewed on: 09/02/2020
julie recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

je conseil vivement

Excellent restaurant. Le cuisto nous a préparé un spaghetti carbonara comme jamais je n'ai mangé

peter
Reviewed on: 08/02/2020
peter recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

je conseil ce resto

Cuisine italienne de grande qualité. Rapport qualité-prix très intéressant.

pierre
Reviewed on: 06/02/2020
pierre recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

je recommande

je recommande ce restaurant pour sa cuisine a base de produit frais et un service gentille