The Grapevine

Restaurant owner

International Belgian Indian

Open 7/7

Show phone number Email Website Facebook

The Grapevine offers an international cuisine as well as a monthly suggestions menu.

You can also enjoy their delicious Indian buffet every weekday lunchtime.

They are open every day from 9 am to 1 am.

Join the after work party every Thursday evening from 5 pm. Place Luxembourg turns into a musical party.

The Grapevine can accommodate groups of up to 100 people for a meal, a reception or a party until the end of the night. For your parties, receptions and more, even at the weekend, contact us!

facebook

Facilities Possibility to book real-time, Restaurant - dancing, Air conditioning, Disabled Access, Terrace, Bar - Lounge, Wi-fi, buffet
Payment methods Maestro, Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact
4 personnes have written a review about this restaurant

This restaurants is recommended for:

• Couples 50%
  • Price/quality 50%
Nicolas Goubau
Nicolas recommends this restaurant for:
Reviewed on 14/07/2016

De très bons moments

un lieu ou il fait bon vivre, j'y suis allé plusieurs fois et a chaque fois, le service était irréprochable et le personnel souriant. la cuisine est variée et très bonne. La touche du chef pour sa carte de suggestion est a la hauteur de ce qu'on peut lire. Je reommande vivement pour un bon moment en famille ou entre amis.

Jean-marc Hardy
Jean-marc recommends this restaurant for:
Reviewed on 08/02/2016

Bonne surprise

J ai dégusté un pavé de bœuf tout simplement succulent! Mes félicitations au chef! Le seul hic est le service un peux j'en foutre et l ambiance café du coin avec le client un peux bourré qui drague la tenancière! Le vin est arrivé à la fin du repas!