We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
placeholder
Kitchen
Budget
Closing days
Every evenings, Sunday, Saturday
Contact
Show phone number Email
View all restaurant details
Review score
7.7 Based on 6 reviews
Service
Quality
Atmosphere
6 people have written a review about this restaurant
By sharing your experience, you help users make their choice
 
Vincent
Reviewed on: unknown

Dear Ilaria...

Dear Ilaria, I’m Vincent, the guy that took care of the situation. I’m so sorry about what did happen to you guys. I totally understand that you have been disappointed about the mistake we have made. As I explained to you, the order hasn’t been placed in the kitchen so the kitchen never start cooking your burgers. That’s also why you have been waiting for so long. What enjoyed me even more, is that , when I saw you waiting, I asked the student that took care of your order, if nothing was missing for you. She didn’t remember so she went to you asking « Est-ce que tout va bien ? » and you answerd « oui ». That was unfortunately not the good question L and I’ really sorry about that! What you are not really fair about is that we never said that it was too late (as it was 2 o’clock & the kitchen close at 2.30PM), even the chef came to you proposing to make the burgers as fast as she could (about 5 min). But you didn’t agree with that. Again….I understand. When leaving I proposed you to take a pre-made sandwiche in the fridge (that I was going to offer you as compensation) but you didn’t want it. Regarding to the price you are complaining about, I think it’s really fair for what you get....if you are looking for quality. Ask the guy you were with that came 3 days in a raw the same week. (tea 2€, water 1.6€/50cc, 2 X 11€ for burger menu 100% Belgian & organic) I can understand your frustration but please don’t take it personally I leave you with my biggest PARDON asking you to come-back and have a free burger (at least to try it :) Hope to see you again!

Ilaria
Reviewed on: unknown

Didn't have the pleasure to try their food

We went to Biobar for lunch today. We paid 25.50 euro for water, a tea and two burgers. We sat and waited for 1 hour and 10 minutes. The burgers never arrived. They forgot. When they realised the mistake it was too late to cook them as they close at 3pm. They gave us back the money of the burgers and didn't even have the courtesy to offer us a glass of water as commercial gesture for the inconvenience their unprofessionalism caused us. We will certainly never go back again.

Adrien
Reviewed on: unknown

Un fast Bio parfait!

Bonjour, je suis un peu étonné de ne voir que trois avis sur cette adresse.. Je fréquente ce lieu depuis maintenant plus d'un an et demi et je n'ai jamais été déçu. Que du contraire! je ne connais aucun endroit inégalable à Bruxelles et pourtant des lieux j'en connais. En effet, convivialité, fraîcheur, assortiment (saisonniers), goût et originalité sont réunis à cet endroit. de plus, tout est bio et ça, c'est du jamais vu. A recommander absolument.

Caroline
Reviewed on: unknown

les micro-ondes sont ailleurs

L'endroit est tout mignon, le service est adorable et la nourriture impeccable, surtout quand on est amateur de bio !! Où est le hic alors ? Ben il y a du wifi pardis, à savoir, des micro-ondes exactement comme dans le four à micro-ondes. Donc même si c'est bio et excellent, moi je préfère manger ma nourriture dans un lieu sain...

Charlotte
Reviewed on: unknown

Bonjour Arthur, si vous avez des doutes quant...

Bonjour Arthur, si vous avez des doutes quant à la qualité certifiée biologique de cet établissement, ceci devrait vous rassurer : http://www.certisys.eu/index.php?nomenu=-2&noop=22348&lg=fr&tyrech=opn&rech=biogreenz&pg=0. Ce lien vous amène vers les deux certificats délivrés pour ce lieu, certifié 100% biologique par Certisys. Le tout premier du genre à Bruxelles d'ailleurs! D'autre part, je ne peux que vous encourager à aller sur place le matin : vous découvrirez les 6 petites mains qui préparent tout fraichement, et ce chaque matin. Où avez-vous été chercher que ce sont des produits achetés? Je recommande vivement cette néo-cantine qui est devenue mon QG depuis que j'habite dans le quartier : fraicheur, qualité et service très agréable vous y attendent!

Arthur
Reviewed on: unknown

Je suis assez déçu de cette adresse, rien n'est...

Je suis assez déçu de cette adresse, rien n'est vraiment certifié Bio. Les produits sont achetés ..Dommage

All reviews of this restaurant