Reviews for Parazaar

8.9
Sylvie V.
Reviewed on: 17/10/2017
Sylvie V. recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Price/quality

Vriendelijke bediening Lekker eten Goeie timing...

Vriendelijke bediening Lekker eten Goeie timing

Heel lekker gegeten

Muriel
Reviewed on: 07/10/2017
Muriel recommends this restaurant for: Groups, Trendy atmosphere, Price/quality

vlotte bediening, lekker eten, ruime porties...

vlotte bediening, lekker eten, ruime porties

steven
steven recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Zoals altijd....

Al gemakkelijk 5-6 keer gaan eten in PARAZAAR, spijtig genoeg doe ik nu pas een review over deze heerlijke cuisine. Van pasta tot salades tot thaïs, altijd al even lekker. Graag laat ik me verassen door de huiscocktail en de suggesties die me altijd omverblazen! De bediening is heel attent, lief en vlot. In het kort, zeker een aanrader voor wie een vlotte goede maaltijd wil! (voor een kleine prijs!)

ingrid
ingrid recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

een aanrader!!

Parazaar, leuke zaak, frisse slaatjes en pastas, prima bediening, de meisjes doen het supergoed(oeie Thomas vergeten), je kan er ook lekker pannenkoeken eten of wafels, dus als je gaat winkelen in Kortrijk, gerust eens binnengaan! je komt er zeker terug. succes voor het jonge team!!

Sofie
Sofie recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Trendy atmosphere, Price/quality

Aanrader!

Een jong team, fris, vernieuwend, de steeds wisselende menukaart is fantastisch en er is altijd voor elk wat wils. Less is more, eenvoudige maar toch vernieuwende gerechten en perfect op smaak zoals Sergio Herman het zou zeggen. Een absolute aanrader en betaalbaar!