Reviews for Sint Pietershoeve

Book
8.6
sandra
sandra recommends this restaurant for: Couples

ROMANTISCH UITJE NAAR dAMME

HEEL LEUK MET DE KNETTERENDE open HAARD; LEKKER GEGETEN;

Annette
Annette recommends this restaurant for: Couples

etentje met nichtje

ik ben gaan eten met een outspotbon .Ik was tevreden over de vriendelijke bediening maar ik had toch iets anders verwacht van ons wildmenu .Mijnnicht had de eend genomen en dat was zeer lekker maar ik had fazant a la brabaconne genomen en mijn saus was pepersaus .De fazanty was lekker maar de saus paste daar niet bij,ook ons dessert was twee kleine bolletjes ijs die dan nog niet zo lekker waren .

Heidi

Lekker!

Lekker, porties ruim genoeg en vriendelijke bediening

Luc
Luc recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

toch wel de moeite maar toch wat aandachtspunten

toen ik boekte in dit restaurant had ik eigenlijk wel vrij hoge verwachtingen zowel van het eten als van de zaak zelf. Toen wij op zaterdagavond 3/10 om 18.30uur aankwamen in de zaak was het er heel kalm en vinden wij de inrichting vrij sober. We hadden iets meer stijl/klasse verwacht. De 4 gangenkreeftenmenu is ons héél goed bevallen; de porties waren goed en voldoende maar vooral erg lekker en met veel smaak klaargemaakt. De bediening was vlot en goed maar toch een bemerking hierbij : de vriendelijk garcon bracht onze glazen en flesjes bier aan tafel maar zowel het glas als het fles nam hij aan de bovenkant vast. Zoiets doe je niet. Zeker positief te noemen is het feit dat ik mailde naar de zaak om de informeren naar de 4 gangen kreefetenmenu van Groupon. Via Groupon kon ik niet meer terecht op de avond dat wij hier konden gaan eten. Via mail liet de zaak mij weten dat zij voor ons de 4 gangenkreeftenmenu konden aanbieden aan dezelfde prijs als bij Groupon. Mooie geste. Conclusie : op enkele kleine (werk)punten na zeker een geslaagd avond uit met een echt welk goede 4 gangen kreeftenmenu voor een zeer degelijke prijs (60 eur voor 2 personen; uiteraard zonder drank). Bij gelegenheid komen wij zeker nog eens terug

Mark
Mark recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Gastronomy, Price/quality

Aangenaam, vriendelijke bediening en goede keuken

Vriendelijke ontvangst.Je voelt jemeteen op je gemak.zeer mooie omgeving en vlotte bediening.lekker eten en zeker een aanrader.mooi terras voor de zomerdagen.Patris

Marc recommends this restaurant for: Price/quality

Een goede Bistro, gerechten goed klaargemaakt...

Een goede Bistro, gerechten goed klaargemaakt en goede service. Prijs kwaliteit een aanrader.

redgy
redgy recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

Goede keuken

We kozen voor het kreeftmenu aan de democratische prijs van 30€. Als voorgerecht op ijs gekoelde oesters die goed zilt waren en zacht in de mond. Dan een halve kreeft belle- vue op grootmoeders wijze maar een tikkeltje te zout. Het hoofdgerecht was een schot in de roos met de kreeft Sint Pietershoeve, een bom van smaken die zeker de roomsaus niet overheersten, een streling in de mond. Kortom een aanrader om dit restaurantje eens een bezoekje te brengen wij komen alvast zeker terug.

Jimmy

Zeer lekkere menu

Eerste keer geweest bij Francis Resto.be menu oesters en kreeft. Zeer lekker, vlotte vriendelijke bediening. Wij komen terug als we in de buurt zijn...

Fabienne
Fabienne recommends this restaurant for: Couples

supper lekkere mosselen

Eerste contact met dit restaurant: vriendelijke bediening en lekkere mosselen. Een aangename ervaring.

Alfred
Alfred recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids

Volledig naar wens

Heel lekker en presentatie heel goed